A BKV a dolgozók körében is elvesztette a hitelességét, ennek visszaállítása az egyik legfontosabb feladat - mondta a szakszervezeti vezető, hozzátéve: a botrányok és a nyomában kialakult helyzet kiölheti a dolgozókból a szakmaszeretetet, elhivatottságot, ami hosszútávon a szolgáltatás minőségének romlását okozza.
Gulyás Attila elmondása szerint a dolgozók joggal fel vannak háborodva és attól tartanak: ők lesznek a kárvallottjai a botrányoknak. Közlése szerint a BKV már érezteti a folyamatban lévő kollektív szerződésről szóló tárgyalásokon, hogy megszorításokra készülnek.
Elmondta azt is: rendszeresen inzultálják a dolgozókat, szidják őket olyanokért, amiről ők nem tehetnek, s egyre több ellenőr arról számol be: az utasok nem vesznek jegyet, mondván úgyis ellopják a pénzt. Ez a jegyeladások alakulásán is látszani fog - tette hozzá.
Kocsis István vezérigazgató szerdai sajtótájékoztatóján jelentette be, hogy ismeretlen tettes ellen feljelentést tett különösen nagy vagyoni kárt okozó bűncselekmény alapos gyanúja miatt, mert 48 esetben anyagi kár érhette a vállalatot.
Kifejtette: mintegy félmilliárd forint kárt okoztak a BKV-nak azzal, hogy olyan végkielégítési pénzeket fizettek ki, amelyekre nem lett volna szükség.