Becslések szerint az egyetemen közel háromezer diák és dolgozó dohányzik rendszeresen, a programtól nagyjából 3,8 százalékos csökkenést várnak évente. Egy megkérdezett hallgató, Shane Gorman így nyilatkozott a kampányról: "Észre lehet venni a változást, kevesebb embert látni dohányozni a kijelölt területeken. Azt hiszem, a dohányzás már nem olyan menő."
Az egyik szervező, Shermin Murji szerint a program sikeressége az agresszív jellegben rejlik, mivel ők a "Drop Dead Day" módszerét alkalmazzák elrettentésként. Ez úgy működik, hogy vizuálisan jeleníti meg az érintettek számára a mondanivalót, méghozzá elég szokatlan formában: az iskola folyosóira halott emberek körvonalait rajzolják krétával, így a kampuszon sétálva nagyjából nyolc másodpercenként lehet találkozni olyanokkal, akiket a dohányzás ölt meg. Kanadában továbbra is a dohányzás az olyan leggyakoribb halálozási ok, amely megelőzhető lenne.