fidesz.hu főoldal
Hírek
Interjú
Publicisztika
Európai Unió
Mondatok
Lakosságbarát ügyintézés Békéscsabán
2009. november 17., 13:28
Integrált ügyfélszolgálati rendszert alakított ki Békéscsaba, amelynek révén a lakosság egy helyen intézheti önkormányzati, valamint a különböző szolgáltatókkal kapcsolatos ügyeit - közölte a város polgármestere keddi békéscsabai sajtótájékoztatóján kedden.

Vantara Gyula elmondta, hogy olyan ügyfélszolgálati rendszert alakítottak ki a polgármesteri hivatal okmányirodája mellett, ahol az önkormányzatot érintő ügyek intézésén túl a lakossági szolgáltatókkal is fel lehet venni a kapcsolatot.

A 40 millió forintból kialakított 300 négyzetméteres ügyféltérben eddig a városi hulladékszálló, a vízszolgáltató és a parkolásai ügyeket intéző cég nyitott irodát. Ebben a létesítményben kaphatnak választ az érintettek a készülő szennyvízcsatorna-beruházáshoz kacsolódó kérdéseikre is.

A polgármester hozzátette: egyeztetést folytatnak a gáz- és áramszolgáltatókkal is a betelepülésről, de lehet, hogy a posta is részleget nyit az új központban.

(MTI)