FIDESZ.HU > Hírek > Önkormányzat |
Nyomtatás Ablak bezárása |
Lakosságbarát ügyintézés Békéscsabán
|
|
Integrált ügyfélszolgálati rendszert alakított ki Békéscsaba, amelynek révén a lakosság egy helyen intézheti önkormányzati, valamint a különböző szolgáltatókkal kapcsolatos ügyeit - közölte a város polgármestere keddi békéscsabai sajtótájékoztatóján kedden. |
|
Létrehozva: 2009. november 17., 13:28 |
Vantara Gyula elmondta, hogy olyan ügyfélszolgálati rendszert alakítottak ki a polgármesteri hivatal okmányirodája mellett, ahol az önkormányzatot érintő ügyek intézésén túl a lakossági szolgáltatókkal is fel lehet venni a kapcsolatot.
A 40 millió forintból kialakított 300 négyzetméteres ügyféltérben eddig a városi hulladékszálló, a vízszolgáltató és a parkolásai ügyeket intéző cég nyitott irodát. Ebben a létesítményben kaphatnak választ az érintettek a készülő szennyvízcsatorna-beruházáshoz kacsolódó kérdéseikre is.
A polgármester hozzátette: egyeztetést folytatnak a gáz- és áramszolgáltatókkal is a betelepülésről, de lehet, hogy a posta is részleget nyit az új központban.