FIDESZ.HU > Hírek > Önkormányzat Nyomtatás
Ablak bezárása
A hivatali ügyintézésről kérdezik az embereket Pécsett
A hivatalok és a városi cégek működésével kapcsolatban készít lakossági felmérést a közeljövőben az önkormányzat Pécsett, hogy emelje az ügyintézés és a szolgáltatások színvonalát.
Létrehozva: 2010. május 6., 15:29

"A polgármesteri hivatalnak és a városi közhivataloknak nem a politikusokat, hanem az embereket kell szolgálniuk. Szeretnénk tudni, a pécsiek mennyire elégedettek a hivatalok munkájával" - indokolta a lépést Páva Zsolt polgármester csütörtökön a baranyai megyeszékhelyen, sajtótájékoztatón.

A fideszes politikus rámutatott: a cél az, hogy a lehető leggyorsabb, legpontosabb és legudvariasabb, országosan is példaértékű ügyintézés folyjon Pécsett.

Elmondta: a hivatalokba látogató ügyfeleket hétfőtől egy egyszerű, a városházi munkatársak tevékenységével kapcsolatos, néhány kérdésből álló kérdőív kitöltésére kérik. "A felmérés ez év végéig tart, az értékelést a polgármesteri kabinetiroda végzi, eredményeit pedig nyilvánosságra hozza" - tette hozzá Páva Zsolt.

A polgármester hangsúlyozta: a lakossági véleményeknek fontos szerepük lesz egy, a következő önkormányzati ciklusban tervezett minőségbiztosítási rendszer bevezetésében.

A politikus kitért arra is, hogy a hivatali munka mellett a városi szolgáltatókkal kapcsolatos elégedettségre is kíváncsiak, ennek mérésére profi közvélemény-kutató céget bíznak meg. "Az eredmény a szolgáltatások színvonalának emelésén túl hatással lehet a cégvezetők premizálására is" - jegyezte meg Páva Zsolt.