Miközben a szegedieknek megszorítások sorát kell elszenvedniük, az önkormányzat két kézzel szórja a pénzt kommunikációs kiadásokra - mondta a politikus sajtótájékoztatóján.
Bár az önkormányzat megkötötte e szerződéseket, a város honlapján ezek közül csak egyet tüntettek föl, de ennek a tartalma sem volt elérhető. Szentgyörgyi Pál (MSZP) gazdasági alpolgármester egy, a témában hozzá intézett interpellációra adott válaszában is hallgatott a megállapodásokról - tudatta a frakcióvezető, aki végül a város címzetes főjegyzőjéhez intézet levél után kapta meg a dokumentumokat.
Egy, a sajtótájékoztatón ismertetett szerződés szerint az önkormányzat kommunikációs tanácsadásért, sajtótájékoztatók szervezéséért, sajtószemlék elkészítéséért havonta több mint másfél millió forintot fizetett ki a cégnek.
Hüvös László szerint az természetes, hogy egy önkormányzat igénybe veszi külső kommunikációs tanácsadó segítségét, a kérdés az, hogy a Political Capital Kft. által elvégzett munka megért-e a Szegednek ennyi pénzt, miközben a városházán dolgozik sajtóreferens, s az önkormányzati tulajdonú cégek között is van, amelyik hasonló tevékenységet végez.
A cég által az önkormányzatnak adott tanácsok közül azt említette, amely egy, az ország nagyjait bemutató nemzeti panteon létrehozását javasolta, egy ilyen azonban már a harmincas évek óta létezik Szegeden a Dóm téren.
A frakcióvezető úgy látja, felmerül a gyanú, hogy politikai feladatok álltak a kommunikációs céggel kötött szerződések hátterében, hiszen a Political Capital Kft. neve kampánytanácsadóként több választás alkalmával is előkerült a közelmúltban.