Budai Gyula szerint az ügyben felvetődhet Gráf József, korábbi agrárminiszter felelőssége is, mivel a szervezet akkor az ő irányítása alá tartozott.
A kormánybiztos szerint az MGSZH autóparkjának eladásakor, illetve az új kocsik bérléséről szóló, 2009-ben kötött szerződéssel minimum 500 millió forintos kárt okoztak az államnak, de a hatéves futamidő végére a megállapítható veszteség elérheti a hárommilliárd forintot is. Budai Gyula szerint a lízing konstrukció jóval kevesebbe került volna.
A lap felidézi, hogy Lukács László az Országgyűlés mezőgazdasági bizottsága elmúlt nyolc év kormányzati visszaéléseit vizsgáló albizottságában márciusban kiállt a folyamat szabályossága és amellett, hogy az államot nem érte kár. Akkor kifejtette, hogy a gépkocsik változatlan formában való működtetés, és az új állomány évi 10 százalékos cseréje éves szinten 850 millió forintos költségtöbblettel járt volna.
Cikk: | "Addig megyek, amíg végére nem járok a dolgoknak!" |
Cikk: | Budai: Maffiaszerű lakásértékesítési rendszer volt |
Cikk: | Határon túli szervezetek támogatásait is vizsgálja Budai |