Az önkormányzat az egységes városmarketing kialakítása érdekében hagyta jóvá az erről szóló rendeletet - közölte Zentai László. A részletes szabályozás a 2013 január 1-től életbe lépő reklámrendeletben kap helyet - tette hozzá.
Mint elmondta: annak érdekében, hogy az egyre szélesebb körben használatos "új egri arculat", és a hozzátartozó üzenet valóban átütő módon jelenhessen meg, szükséges a hirdető-berendezések, hirdetményi szabályok egységes keretbe foglalása.
Az önkormányzat úgy szabályozza a megállító táblák elhelyezését a történelmi belvárosban, hogy ezek a szűk utcákon ne akadályozzák a forgalmat.
Szigorodtak a molinók kihelyezésének szabályai. A rendelet pontosítja az ingyenesen elhelyezhető hirdetések fajtáit, darabszámát, tisztázza a különböző hirdető-berendezések elhelyezése kapcsán használatos fogalmakat is.
A rendelet a város érdekeit szolgálja azzal is, hogy előtérbe helyezi, hangsúlyosabbá teszi a városképi-városvédelmi szakmai szempontokat, védi az egri zöldfelületeket.
Összességében azt várják tőle, hogy még inkább vonzó belváros várja majd az egrieket és a településre látogatókat - mondta Zentai László.