ajánlott oldalak
Magyarország nemcsak az európai átlagnál teljesít jobban, de visszakapaszkodott régiónk élbolyába is.
Orbán Viktor sajtónyilatkozata a TAKATÁ-val kötött stratégiai megállapodás aláírása után, 2013. november 15.
 

Tarlós: Mára tisztázódott a helyzet

Az utazóközönség semmit nem fog megérezni a Volán és a BKV együttműködéséből; egy bérlet marad, és a volánbuszok a városhatárokon belüli szakaszokon minden megállóhelyen meg fognak állni – jelentette ki Tarlós István egy csütörtöki sajtótájékoztatón. Budapest főpolgármestere kiemelte, a kormány biztosítani fogja, hogy a fővárosi közösségi közlekedés stabilan működhessen, és „senkinek nem kell aggódnia az agglomerációban sem”.
Létrehozva: 2013. január 10., 14:30 | Utoljára frissítve: 2013. január 10., 15:22
nyomtat küld

A helyzet mára tisztázódott – jelentette ki Tarlós István a Németh Lászlóné nemzeti fejlesztési miniszterrel és Völner Pál infrastruktúráért felelős államtitkárral folytatott egyeztetésről szólva. A HÉV-ekkel kapcsolatos korábbi kijelentésével kapcsolatban úgy fogalmazott, nem olyan egyszerű a HÉV-vonalak városhatáron történő megállításának kérdése. Fel akartam készülni egy nehezebb vitára – fűzte hozzá. Mint mondta, a BKV-t finanszírozó kilenc bank szempontjait és feltételeit is figyelembe kell venni, „tehát nem olyan egyszerű a helyközi közlekedés lebonyolítását illetően sem úgymond zsarolási pozíciókat elfoglalni”. Ezt nekem messzemenőkig figyelembe kellett és kell vennem – szögezte le.

Fotó: fidesz.hu

Szerencsére a helyzet könnyebb, mint gondoltam, hiszen kiderült, hogy csupán egy egységes jogi szerkezetbe foglalt követelményeknek tesznek eleget akkor, amikor a volánbuszok szolgáltatását be akarják kapcsolni a rendszerbe – fogalmazott a politikus. Hangsúlyozta, hogy az utazóközönség semmit nem fog megérezni a Volán és a BKV együttműködéséből. Egy bérlet lesz, egy bérlet marad, és a volánbuszok a városhatárokon belüli szakaszokon minden megállóhelyen meg fognak állni – jelentette ki. Mint mondta, a Volán és a BKV meg fog állapodni majd az együttműködés feltételeiben. Nekem az a személyes véleményem, hogy a közlekedési szövetséget, amelyről 1998 óta beszélnek a MÁV, a Volán és a BKV között, meg kell valósítani – szögezte le.

Szólt arról is, hogy abban is megegyeztek, hogy szélesebb spektrumon gondoskodnak a fővárosi közösségi közlekedés finanszírozási biztonságáról. Tehát ha a BKK esetleg elesik egy egy-két százmilliós összegtől, amennyiben a volánbuszok a közigazgatási határon kívüli buszközlekedés egy részét átveszik, az nem fogja befolyásolni a kormány hozzáállását a finanszírozás biztosításához – jegyezte meg.

Hangsúlyozta, hogy a kormány biztosítani fogja, hogy a fővárosi közösségi közlekedés stabilan működhessen, a HÉV pedig ugyanúgy kijár Szentendrére, Csömörre, Gödöllőre és Ráckevére egyaránt. „Nem kell bérbeadni a vágányokat, nem fogunk megállni Békásmegyernél, tehát senkinek nem kell aggódni az agglomerációban sem. Magyarán nincs balhé” – tette hozzá a főpolgármester.

A Rác fürdő sorsáról szólva elmondta, karácsony előtt kezdték meg az egyeztetést az MKB Bankkal. Tarlós István reményét fejezte ki, hogy a fürdő még ebben az évben kinyithat, és fogadhatja a vendégeket.

(fidesz.hu)
 
médianaptár
-több
Jelenleg nincs információ
dosszié
Fundamentumok MSZP-SZDSZ Korrupédia Rendőri Brutalitás EU-Elnökség
események
-több
Tartsa a kurzort egy dátum fölé az aznapi programok- ért. Kattintson egy napra a részletekért.
Jelenleg nincs erre a napra vonatkozó információ
szervezet kereső
Keresse meg irányítószám alapján az Önhöz legközelebb működő választókerületi irodát!
Keres
új hozzászólók
 
 
HírekÁrvízi védekezésEU elnökségÖnkormányzatZöldEurópai UnióMondatokDossziéHírlevelek
Önkormányzati választások 2010 InterjúkInterjúPublicisztikaFórum
FrakcióVálasztott testületekTagozatokDokumentumokÖnkormányzati választások 2010Kapcsolat
KözleményekSajtótájékoztatók
VideókFotókHanganyagokDokumentumok
News in EnglishContact
EU-ElnökségMagyarország többre képes
Nyilvános szerződések