Az MSZP február 19-én bemutatott óriásplakátjával folytatta kampányát, és március 3-án mutatta be az újságíróknak Magyarország ma című kampányfilmjét. A Századvég kutatása ezen kampányanyagok ismertségét és társadalmi megítélését vizsgálta a felnőtt korú magyar lakosság körében.
A megkérdezettek több mint kétharmada (68 százalék) nem találkozott az MSZP Orbán Viktor miniszterelnökkel kapcsolatos óriásplakátjával. A párt kampányfilmjének ismertsége még alacsonyabb, mindössze a lakosok 5 százaléka látta teljes egészében, 13 százalékuk részben, és 82 százalékuk nem találkozott vele.
Azoknak a megkérdezetteknek, akik látták a párt óriásplakátját, kevesebb, mint a fele (42 százalék) tudta pontosan felidézni, hogy miről szól, 31 százalékuk csak részben tudta felidézni, 12 százalékuk pedig egyáltalán nem. További 15 százalék azok aránya, akik nem tudtak vagy nem akartak válaszolni a kérdésre. Az óriásplakátot ismerő válaszadók döntő többsége (59 százalék) nem ért egyet a kampányanyag üzenetével, 28 százalékuk egyetért vele, továbbá minden nyolcadik megkérdezett (13 százalék) nem tudott vagy nem akart nyilatkozni ebben a kérdésben.
Nagyobb arányban határolódott el a lakosság a párt kampányfilmjének üzenetétől. Kétharmada (67 százalék) azoknak, akik látták részben vagy egészben az MSZP kampányfilmjét, nem ért egyet annak üzenetével, 29 százalékuk fejezte ki egyetértését. Kiderült az is, hogy a válaszadóknak határozott a véleményük a film üzenetéről, mindössze 4 százalékuk nem tudott, vagy nem akart válaszolni erre a kérdésre.
A teljes cikk itt olvasható.