|
|
|
|
Károkozók és kármentők
Tarlós István: Miközben 2005-2006-2008-ból származó, visszafordíthatatlan és súlyos hagyatékok felemlítését a krónikás dühödten-gúnyosan hárítja (a megszokott „ne mutogass vissza” effektus; máig nem tudni, hogy mikor kötelező és mikor nem szabad „visszamutogatni”), addig a metróépítés során még mindig rendületlenül és ingerülten „orbánviktorozik” 1998 (!)-ból, amikor még egy szerződés sem volt. (Ne feledjük azt sem, hogy 2002 és 2010 között, MSZP–SZDSZ-regnálással nyolc év telt el, nyolc év után tartottak ott 2010-ben a 4-es metróval, ahol tartottak – nem különösebben nehéz geológiai viszonyok mellett.) Arról most sem esik szó, miért nem épülhetett meg a 4-es metró az orosz államadósság terhére. Megjegyzi viszont, hogy most már Tarlós is építeni akarja az „5-ös metrót”. Igaz, az egyáltalán nem metróépítés, hanem felszíni vonalak kapcsolatteremtése metrókkal, de Demszkyék metrónak nevezték, tehát neki is az. Hogy a 3-as metró húsz évig elhanyagolt felújítását miért keveri az úgynevezett „5-ös metró” építéséhez, az örök rejtély. Az írások célja ellenben teljesen világos. Nem is lehet más, mint a károkozást a lehetségesség határáig összemosni a kármentéssel. A jelenlegi városvezetés nem fröcsögött ezekben az ügyekben. Csendben kárt mentett, és soha nem ment tovább a kommunikációban a száraz tények ismertetésénél. Most azonban nem hagyhattuk szó nélkül, hogy a dolgokat a talpukról a fejük tetejére állítják.
(Magyar Hírlap, 2013. július 27.)
|
|
|
Jelenleg nincs információ
Tartsa a kurzort egy dátum fölé az aznapi programok- ért. Kattintson egy napra a részletekért.
Jelenleg nincs erre a napra vonatkozó információ
Keresse meg irányítószám alapján az Önhöz legközelebb működő választókerületi irodát!
|
|