fidesz.hu főoldal
Hírek
Interjú
Publicisztika
Európai Unió
Mondatok
Ügyfélszolgálati központ nyílik Salgótarjánban
2013. október 18., 10:53
Lakossági ügyfélszolgálati központ nyílik hétfőn Salgótarjánban. Az állampolgárok a közműszolgáltatásokkal kapcsolatos egyes ügyeket intézhetik a Munkásotthon téri épületben.

Székyné Sztrémi Melinda (Fidesz-KDNP), a nógrádi megyeszékhely polgármestere az MTI-nek azt mondta, a lakossági szolgáltatásokkal, az ivóvíz- és a csatornahasználattal, a távhőszolgáltatással, valamint az önkormányzati lakásokkal kapcsolatosan egy helyen, a korábbiaktól lényegesen jobb körülmények közt intézhetik ügyeiket hétfőtől az állampolgárok.
   
Hozzátette: szerették volna, ha az áram- és a gázszolgáltató ügyfélszolgálata is a központba költözött volna, hogy a város és környékének lakói időt, energiát spórolva rendezhessék ügyeiket, ám a multi szolgáltatócégek elzárkóztak ettől.
   
A városvezető közölte, a központ kialakítása a tavasszal indult, a több mint egymilliárd forintos városrekonstrukció első eleme. A teljes beruházással egy év múlva lesznek kész – mondta a polgármester.
   
Székyné Sztrémi Melinda megjegyezte, a funkcióbővítő városrekonstrukció elindítását több dolog is évekig késleltette: a támogatási rendszer a szocialista kormányzat idején megkövetelte a magánbefektető részvételét a beruházásban, de a terveik veszélybe kerültek, amikor a pénzügyi válság alatt a parkolóház építése – hitel híján - kútba esett.
   
Az önkormányzat városfejlesztési programjában partnerként résztvevő Salgó Vagyon Kft. ügyvezető igazgatója, Tatár Csaba beszámolt arról, az ügyfélszolgálatot magában foglaló, háromezer négyzetméteres épület egészét felújítják, s abban egy konferenciatermet is kialakítanak, és ötven autó parkolását biztosítják.

(MTI - fidesz.hu)