A projekt része az M3 autópálya fővárosi bevezetőjén a mintegy 25 kilométer hosszú beton terelőfal és a szemből jövő autók fénye elleni védelem kiépítése - tette hozzá az államtitkár.
Krivi Béla, a projektet irányító Oviber Kft. főmérnöke elmondta, hogy az M5 és az M0 autópályák találkozásánál korrigálják a csatlakozás nyomvonalát és kivilágítják a csomópontot.
Börzsei Tibor, az Állami Autópálya Kezelő Zrt. vezérigazgatója elmondta: az autópályák mentén megerősítik, illetve ahol szükséges, megmagasítják a vadvédelmi kerítést. Felszerelnek 29 darab változtatható jelzésű táblát, 30 kamerát és 3 meteorológiai állomást is.
A projekt uniós támogatása 85 százalék, a nemzeti finanszírozás 15 százalékos.
Cikk: | Azonnali intézkedéseket tesz a BKK a közúti közlekedés javításáért |