Hanyag karbantartás miatt leégő buszok, súlyos balesetek (fogas, hév), botrányos járműbeszerzések (trolik, Combino, Volvo), engedély, pénzügyi fedezet és közbeszerzés nélküli milliárdos megrendelések (M4 első ütem), erőszakoltan előrehozott és ezért összecsapott, félkész felújítások (M2) a jelenlegi városvezetés szemében mind-mind jó pontok, hiszen az ezekért az ügyekért személyesen felelőst évről évre kitüntetik. Nyilván a remek kommunikációért, hiszen a húszmilliós jutalmakkal féken tartott vezérigazgató olyan szóbeli bravúrokra képes, miszerint "évente hét kiégő busz nem is sok", illetve "bárki bármit is mond, a tömegközlekedés jó Budapesten".
Mindezt annál a cégnél, amely képtelen egy táblán a négyes után az ötös számot feltüntetni, amely képtelen egy padot az időseknek elhelyezni a frissen felújított állomásokon, amely nem képes a mozgáskorlátozottak és a kisgyerekesek számára rámpát építeni, mert állítólag nincs rá pénz. Ahol a 12 ezer dolgozóból 10 ezer botrányosan rossz körülmények között, alulfizetve dolgozik, ahol a járműpark fele már csak a szerencsének köszönhetően működik, ahol a jegyárak az égbe szöknek. Nos ennél a cégnél természetes, hogy egy a fővárosi vezetést gátlások nélkül kiszolgáló vezérigazgató közel 300 millió forintot vágjon zsebre büntetlenül (13 év alatt).
Nyilván sokat tudhat és ezt meg kell fizetni. Persze az adófizetők pénzéből, ami felett maguknak az adófizetőknek nincs ellenőrzésük. Mert saját maguk minden nap szavaznak Aba Botond teljesítményéről, amikor nem vesznek jegyet avagy autóba ülnek.
Budapest, 2004. szeptember 29.
Kupper András
frakcióvezető
fideszfrakcio.hu