Ezzel a kijelentésével elismerte, a tulajdonos totális alkalmatlanságát és érdektelenségét a budapesti tömegközlekedés terén. A Főváros elsőként vonult ki a cég finanszírozásából, s most a Budapesti Közlekedési Vállalat eladása körül bábáskodik.
A döntéshozatal során a Fidesz-MKDSZ frakció a leghatározottabban elutasítja még a gondolatát is tervezetnek és felszólítja a már korábban fenyegetőzéseiről elhíresült Lakos Imrét, hogy koalíciós társait sem kímélő vádaskodása helyett a társaság 100 milliárdos működési költségeinek előteremtését célzó javaslatokkal hívja fel magára a figyelmet.
Ha Lakos Imre politikai játszótérnek tartja a BKV körüli vitát, akkor adja át a vödröt és a lapátot úgysem építettek eddig semmit. A BKV csőd előtti helyzetére ugyanis létezik olyan megoldás, mely figyelembe veszi a budapestiek terhelhetőségét és nem emeli inflációt meghaladó mértékben a jegyár bevételeket, miközben a profit érdekeket szolgáló tulajdonosi szerkezetváltást is elkerüli. Ennek kidolgozásában a legnagyobb ellenzéki frakció segítségére lesz.
Budapest, 2004. október 27.
Kupper András
Fidesz - MKDSZ
frakcióvezető