Felháborító, hogy pont a hajnali háromkor kelő vagy éjjel 1-re hazaérő és sokszor méltatlan körülmények között dolgozó, alulfizetett járművezetőkön, a lehetetlen műszaki állapotokat életben tartó szerelőkön vagy épp a megoldhatatlannak tűnő problémák százait felelősséggel megoldani hivatott diszpécsereken kíván a BKV és a Főváros vezetése spórolni.
Mindeközben láthatjuk, hogy a BKV-nál minden másra jut pénz.
Van pénz a menedzsment tagjainak több tízmilliós prémiumokat és tucatnyi buszvezető bérével egyenértékű fizetéseket fizetni, egy teljesítmény nélküli, botrányoktól hangos, lassacskán mérhetetlen veszteségű cég vezetéséért, ezzel irritálva Budapest lakóit és különösképp a BKV becsületes dolgozóit.
Van pénz az Akácfa utcai vízfej fenntartására. Van pénz Kabinetigazgatóságra, a dolgozók megfigyelésére és megfélemlítésére. Van pénz csak a sajtóval együttműködni képtelen, inkább propagandaosztályként működő sajtóosztályok fenntartására. Van pénz a Fővárosnak rendszeresen ellentmondó, a különböző testületeket, sőt magát Demszky Gábort is megvezető, semmibe vevő főosztályok fenntartására, túlfizetett főosztályvezetők, osztályvezetők és számtalan helyettesük eltartására.
Van pénz ötvenmilliós luxusjacht fenntartására csak azért, hogy Demszky Gábor állítólagos reprezentációs céljaira használja a hajót.
Van pénz a 4-es metró előkészületei során oly sokszor alkalmatlanságát bebizonyító DBR iroda fenntartására. Van pénz, a csak papíron létező 4-es metró előkészületei során több, mint egymilliárd forintos, engedély nélküli költségtúllépésre, amit ráadásul vitatható célok érdekében és még a Fővárosi Önkormányzat által is erősen kifogásolt módon költöttek el. Felelősök persze nincsenek.
Van pénz, egy olyan aluljárót megépíteni, amit elkészülése óta nem lehet megnyitni és még évekig üresen fog állni, ráadásul, ha megnyitnák, valószínűleg akkor sem használná senki.
Van pénz a százmilliós visszaélésektől és törvénytelenségektől hangos és ráadásul még minősíthetetlen munkákat végző VJSZ és GJSZ járműjavító Kft.-k fenntartására, veszteségeik és gyanús üzelmeik finanszírozására.
És még sokáig sorolhatnánk...
A fővárosi Fidesz-MKDSZ frakció támogatja a járművezetők bérköveteléseit. Megjeleníti, képviseli és vállalja a beosztott dolgozók érdekeit. Kérdéseikre választ, problémáikra megoldást próbálunk találni ha munkaidőben hívják képviselőcsoportunk telefonszámát.
Elképzelhetetlen, hogy pont azokra ne legyen pénz, akiké a legnagyobb felelősség és akik a legnehezebb munkát végzik. Az Akácfa utcai vízfej és az egyik botrányból a másikba sodródó menedzsment nélkül működhet a BKV, busz- és villamosvezetők nélkül viszont nem. Aba Botond viszont pont őket nézte le és vette semmibe nulla százalékos ajánlatával és együttműködési hajlandóságának teljes hiányával. Ha leáll Budapest közlekedése, annak két felelőse lesz: Aba Botond és a szemétdomb tetején, Demszky Gábor.
Budapest, 2005. február 10.
Kupper András
Fidesz - MKDSZ frakcióvezető
fideszfrakcio.hu