" 2003. március 10.: Vajda Pál hangsúlyozta, májusig befejezik a jelen pillanatban 30-40 ezerre becsülhető kátyúhiba kijavítását.
2004. április 23. Demszky Gábor: "A budapesti autósok teljes joggal tiltakoznak a kátyúk ellen. Joggal várják el, hogy az általuk befizetett horribilis adókból az utak karbantartására is jusson."
2004. május 13. MTI: Konyáry Zsófia, a főpolgármesteri hivatal alosztályvezetője elmondta, hogy idén már 20 százalékkal több kátyú van a fővárosi fenntartású utakon, mint tavaly.
2004. május 25. A főpolgármester bejelentette, hogy június végéig be kívánják fejezni a fővárosban a - kerületeket is mozgósítva - az utak kátyúzását.
2004. augusztus 27. Demszky Gábor: "Ha csak az utakat nézzük, azt mondhatjuk: Budapest jövőre ötszörös sebességre kapcsol a felújításban"
2005. február 23. A tavalyinál már 40 ezerrel több, 120 ezer kátyú kijavítása kapcsán Vajda Pál leszögezte, hogy május végére 500 alá szorítják a javításra váró kátyúk számát. "Kérjék rajtam számon, ha ez nem így lesz" - mondta.
Ahol az "ötszörös sebességre kapcsolt útfelújítás" azt jelenti, hogy 40 ezerrel nő a kátyúk száma, ott nincs miről beszélni. Fél óra leforgása alatt 6 autó károsodott egyetlen kátyú miatt - és még örülhetünk, hogy emberéletben nem esett kár! Erre az egyetlen válasz az volt a Főváros részéről, hogy "tessék 30-cal haladni". Ez nem is nevetséges, egyenesen szánalmas. Az ilyen sebességkorlátozás növeli a környezetszennyezést, a dugókat és tovább rontja a tömegközlekedést. Elfogadhatatlan, hogy Demszky Gábor nem határolódott el hivatali munkatársa nyilatkozatától, ezzel egyetértését adta a forgalomlassító felszólításhoz. A város vezetése a probléma megoldása helyett hol magának dudál, hol pedig korlátozza a közlekedést.
Ígéretekre már senki nem kíváncsi, az "ötszörös sebesség" helyett a további romlás megállítása és egy kis javulás is nagy siker lenne!
Budapest, 2005. február 28.
Kupper András
frakcióvezető
fideszfrakcio.hu