fidesz.hu főoldal
Hírek
Interjú
Publicisztika
Európai Unió
Mondatok
"Nagy a jólét": évi 50 millió a nem létező metró reklámozására
2005. március 9., 19:19
Ötvenmillió forintot szán évente az egyelőre még csak papíron létező 4-es metróépítés PR-jára a csőd szélén álló BKV. A közlekedési vállalat azért fizetne öt éven keresztül összesen 250 milliót, hogy a forgalomváltozásokról tájékoztassák az embereket.

Kritikus pillanatnak nevezte a BKV-vezér a 2004 novemberét. Ekkor dőlt el ugyanis, hogy csődbe megy-e a cég, vagy sem. Ettől függetlenül a vezérigazgató megkapta éves jutalmát, 20 millió forintot. Hetekkel ezelőtt egy estleges sztrájk miatt a került a társaság a figyelem középpontjába. Dolgozóik pár százalékkal magasabb bérigényét végül is hitelből kellett fedeznie.
A 60 milliárd forintos adósságállomány mellett van viszont a BKV-nak évente 50 millió forintja, amelyet a 4-es metró építésével kapcsolatos tájékoztatásra és reklámokra kíván fordítani.
A fővárosi ellenzék már több ízben bírálta a BKV gazdálkodását. Legutóbb például azért, mert az egyelőre csak papíron létező 4-es metró előkészületei során több mint egymilliárd forintos, engedély nélküli költség túllépés történt, amit ráadásul a Fővárosi Önkormányzat által is kifogásolt módon költöttek el. Felelősöket a főváros vezetése azonban nem nevezett meg.

hitv.hu - fideszfrakcio.hu