Mint ismeretes, Demszky Gábor helyettese úgy nyilatkozott, az idei útfelújítások 40-60 százalékkal kerülnek kevesebbe, mint a tavaly. Ez az árkülönbség mindenképpen gyanúra ad okot.
Van-e ma Magyarországon olyan piaci szegmens, amelyben ilyen mértékben csökkenthetőek az árak? Hihető-e, hogy vannak olyan cégek, melyek idén áron alul, vagy saját magunknak veszteséget termelve vállalták el ezeket a feladatokat?
Ha nem, akkor felmerülhet a kérdés, hogy a főváros vezetése gondos gazda módjára használta-e az adófizetők pénzét? Ha valóban ekkora az árrés, akkor ez az extra-profit kinél jelentkezett, kinek az érdekét szolgálta a korábbi magas ár?
Demszky Gábornak mindenképpen válaszolnia kell a budapestiek azon kérdésére, hogy ha idén ennyibe került az útfelújítás, akkor tavaly ugyanilyen áron mennyivel több utat lehetett volna felújítani továbbá, hogy érte-e kár a budapestieket?
2005. június 21. kedd
Wintermantel Zsolt, a
Fővárosi Közgyűlés Fidesz-MKDSZ
frakcióvezető-helyettese
MTI - fideszfrakcio.hu