Tájékoztatása szerint a rendezvénysorozat célja, hogy bemutassa Csehország turisztikai lehetőségeit és könnyűipari, elsősorban élelmiszeripari ágazatait, valamint ízelítőt adjon a cseh kultúrából, gasztronómiából.
A cseh napokon közel negyven cég mutatja be termékeit, köztük olyanok is, amelyek még nincsenek jelen a magyar piacon - tette hozzá Lukács László.
Léderer Erzsébet, a budapesti Cseh Centrum igazgatója a programokat ismertetve elmondta, hogy az érdeklődők megismerkedhetnek hagyományos cseh termékekkel, a Svejk étteremben gasztronómiai különlegességekkel.
Naponta két alkalommal lesz divatbemutató, rendeznek sörkóstolókat jellegzetes cseh zenei kísérettel, emellett bemutatják a Hibernian kiadó gondozásában megjelent Sörmentén Prága című könyvet, s több alkalommal kvízjátékokra is sor kerül, értékes nyereményekkel - közölte.
Kiss Levente, a Nagycsarnok marketing igazgatója beszámolt arról, hogy már több országbemutatót tartottak az idén. Ezen a helyszínen tavasszal bemutatkozott Lengyelország, Hollandia, Tunézia, Horvátország, Málta, valamint Ciprus is.
MTI - fideszfrakcio.hu