Egyre szaporodnak a PR és tanácsadási botrányok a fővárosban. A sajtóban többször megjelent és már a rendőrség kezében lévő útfelújítási PR ügyön kívül az elmúlt héten két másik gyanús megbízás is nyilvánosságot kapott.
A Magyar Nemzet augusztus 26-i számában felhívta a figyelmet arra, hogy a csepeli szennyvíztisztító közbeszerzési eljárásait véleményező ügyvéd aránytalanul magas, hetvenmillió forint sikerdíjban részesül. Összehasonlításul, a fővárosi drogellenes programra idén csak 26 millió forintot költenek.
A másik botrány ma, a Budapesti Reggel című lapban jelent meg. A cikk szerint a főváros nem írt ki közbeszerzési pályázatot a majdnem százmillió forintos kutyapiszok elleni kampányra.
A fővárosi Fidesz-MKDSZ frakció követeli, hogy a főváros vezetése tisztázza magát:
Miért átláthatatlan és gyanús a kommunikációja, miért halmoznak botrányt botrányra a tanácsadói és PR megbízások terén?
Miért kell ilyen aránytalanul sokat költeni kampányra és tanácsadásra?
Mikor fejezik be a "kommunikálást" és kezdik el az érdemi munkát?
Budapest, 2005. augusztus 31.
Wintermantel Zsolt
frakcióvezető-helyettes