• Idén a főpolgármester az autómentes nap helyett tömegközlekedés mentes nappá alakítja Budapest forgalmát.
• Időszakosan leállítja a 4-es és gyors 4-es buszt illetve a 4-es és 6-os villamost. Pedig az autómentes nap lényege, hogy a városi polgárok autó helyett kerékpárjukat vagy a tömegközlekedési eszközöket használják.
• Demszky Gábor 15 éve tett városfejlesztési ígéretei nem valósultak meg. Most újabb 15 évet kér és újra megígéri az elmaradt fejlesztéseket.
• Nem épült meg a beígért új Duna híd, nem épült tovább az M0-ás körgyűrű, nem épült meg a 4-es metró, nem vezették át az 1-es villamost Budára! A budapestiek türelmesek, de nem lehet őket álomba ringatni szép ígéretekkel.
• A belvárosi zsúfoltságot, dugókat, forgalomnövekedést következetes városfejlesztési koncepcióval lehetne megoldani.
• Bicikli utakat kell építeni! Az eddigi városvezetéssel szemben az új nem fog úgy utakat felújítani Budapesten, hogy nem tervezz hozzá bicikli utat.
• Emellett a tömegközlekedést kell fejleszteni, hogy az utasok gyors, kényelmes, biztonságos szolgáltatást kapjanak. Megérje a budapestieknek buszon, villamoson utazni.
• Demszky Gábor egy napos tömegközlekedés mentes nappal próbálja kipipálni közlekedési problémák megoldását. A főpolgármester a megosztó szerepben érzi jól magát, szembeállítja az autósokat a biciklistákkal. Az "oszd meg és uralkodj" elve, azonban tönkretette a várost.
2005. szeptember 22.
Kupper András
frakcióvezető
fideszfrakcio.hu