"A gazdasági Sikerország" (gyengébbek kedvéért Kóka Magyarországa) külhoni pozicionálása érdekében kéz a kézben kíván együttműködni a gazdasági miniszter a Magyar Reklámszövetséggel. A magánhelikopterről való szórólapozás úgy látszik nem túl hatékony, így a tárcavezető az egész szakma segítségét kérte céljai elérésében.
A Kazinczy-díjra nem túl esélyes milliárdosnak az erre fordított összeg nagysága nem számít. Az MTI tudósítása szerint legalábbis eképp fogalmazott: "Sokkal többet fog költeni az állam ezekre a kommunikációs feladatokra, mint korábban. Önöknek az a céljuk, hogy minél magasabb legyen ez a költés, nekünk meg az, hogy minél jobban tudjuk elkölteni a pénzt".
És ha ezt mondta, akkor így is van. Hiszen eddig is tudta mindenki, a kormány szeret költeni, és nagyon jól is megy neki. Szóval a reklámszakma dörzsölheti tenyerét, indulhat minden fronton az "agymosás". Kóka finoman óvott a rossz kifejezések használatától.
"A töpörödünk, zsugorodunk, meghalunk és megvakulunk kommunikációja semmiféleképpen nem jó" - ismertette világraszóló felismerését, majd széles mosolyával a startpisztolyához nyúlt. A játék indul, és a meglepő az lenne, ha "tök véletlenül" nem kerülne fel egy-egy MSZP logó a külföldi reklámokra. Hát, majd meglátjuk...
fideszfrakcio.hu