A városüzemeltetésért felelős főpolgármester-helyettes közölte, hogy munkatársai hibáztak, amikor nem gondoskodtak a forgalomelterelés kapcsán a szükséges táblák kihelyezéséről. Hozzátette, hogy kollégái elismerték mulasztásukat.
A szocialista politikus a XIII. kerületi Pozsonyi úti troli-járatok zavartalanabb közlekedésével magyarázta a hídra vezető forgalom megszüntetését. Megjegyezte azonban, hogy ez a döntés nem egy kőbe vésett dolog, s ha kiderül, hogy összességében rossz ez a megoldás, akkor változtatnak a jelenlegi helyzeten.
A Pozsonyi út felől a Margit hídra vezető forgalom megszüntetéséről hónapokkal ezelőtt foglalt állást a BKV kérésére a fővárosi önkormányzat szakbizottsága.
Vajda Pál a Szabadság híd várható felújítása kapcsán elmondta, hogy a hídrekonstrukciót előrehozzák a 4-es metró Fővám téri és Gellért téri állomásainak építési idejére. Cáfolta azt az ellenzéki felvetést, hogy a felújítás után megszüntetnék a villamosközlekedést a hídon.
A szocialista politikus szerint jelenleg nem időszerű Budapesten az útdíj bevezetése. Ez ugyanis felelőtlenség lenne, ha nem tudnának alternatív utakat biztosítani a közlekedéshez. Példaként említette, hogy Budapesten három Duna-hídra és az ipartelepi körútra is szükség lenne egy ilyen lépés előtt.
MTI - fideszfrakcio.hu