A cégvilágban minden eszközzel erőteljesen hangsúlyozzák a választott színt. Jól példázza ezt, hogy a narancsot szimbólumnak választó vállalatok mindenütt, állóeszközeiken, alkalmazottaik ruházatán is jelzik, miről is van szó.
Első helyen említi a francia lap az Orange nevű mobilszolgáltatót, szó eshet az EasyJetről is, de még azt is felemlítik, hogy a más színekkel operáló cégek is belopják logójukba a most dinamikusnak tekintett narancs színt. Ilyen például az EdF, a nagy francia áramszolgáltató, amely úgy akar nemzetközibbé válni, hogy a francia trikolor színei mellé tesz egy kis narancsszínt is, kifejezve készségét a mindenkori változásokra. A holland ING pénzügyi csoport is naranccsal indított és a biztosítások piacán mellékszerelőből komoly tényezővé lépett elő.
Régebben a narancsszínt a közítélet nem érezte értékhordozónak, majdhogynem az olcsóval hozta kapcsolatba. A tekintély a feketéé volt, például a bútoroknál. Manapság több nagyobb bútorokkal foglalkozó vállalkozás előszeretettel veszi fel színpalettájára a narancsot, már nem úgy, mint az olcsó, a tömegszerű szimbólumát, hanem elit, divatosan sikkes termékének meghatározóját. A jónevű Ligne Roset bútorgyártónak ez bevált, de bejött a fehér és metál világából a narancsszínnel kitört Smeg háztartási berendezésgyártónak is.
mfor.hu - fideszfrakcio.hu