fidesz.hu főoldal
Hírek
Interjú
Publicisztika
Európai Unió
Mondatok
A hülyeség, ha fájna - 2006. január 26.
2006. január 26., 15:57
Több mint két és fél millió forintos hirdetésben magyarázza el a BKV az egyik napilap címoldalán, hogy miért is távolította el a Budapesti Riport plakátjait. Bizonyára ezt is az évről évre tetemes veszteséget felhalmozó közlekedési cég üzleti érdekei diktálják, miként arra egy Kotulyák nevezetű kérte-intette a Peron Reklám Kft.-t.

A BKV tisztára mosása minden pénzt megér - főleg az adófizető zsebéből. Ez vezethette a békávésokat abban, hogy a Kotulyák-akció folytatódjék. Üzleti érdek, hogy a közlekedési eszköz megállóiban ingyen elérhető napilapban a BKV többek között megmagyarázza: "a részvénytársaság felületén megjelenő hirdetéseket a BKV Rt.-vel azonosítja". Ezt tudatni üzleti érdek, ugyanakkor, hogy ez mennyibe kerül üzleti titok. Így a közpénzből fenntartott BKV-nál azt már nem mondták meg, hogy mennyibe kerül a fizetett hirdetés útján elkövetett magyarázkodás. Bizonyára hasonló üzleti megfontolásból, kotulyáki szellemben zárkózott el nemrégiben a BKV attól, hogy elárulja: mennyibe került az ellenőrök karszalagcseréje.
Igaz, nem oly nehéz kideríteni, hogy békávéék bátor magyarázkodása több mint 2,5 milliót kóstált forintban. Mert hát az Metro nem Aba- vagy Kotulyák-féle metró.
Előbbi nevét csak félve írjuk le, mert BKV vezérigazgatója a cég területének "demszkytlenítésekor" szabadságon volt. (El kell valamikor költeni az év végén esedékes több tízmilliós jutalmat.) S mint a Magyar Nemzetnek elárulta, nem tudott a plakátok eltávolításáról, azt viszont tudta, hogy úgymond hazugság, ami az ügyben nyilvánosságra került.
Demszky vizsgálódik, a BKV vizsgálódik - és hirdet. Több mint két és fél millióért. Ez pedig kevésbé vicces, mint hogy a BKV-nál nem nevetnek a Dermszky-Jean-vicceken.

fideszfrakcio.hu

Kapcsolódó anyagok:
Cikk: Vicces cenzúra