A Szentkirályi Ásványvíz Kft. marketing igazgatója, Balogh Levente a Hídlap megkeresésére elmondta, hogy a címkék minden egymilliomodik palack után cserélődnek majd, ami a gyártói kapacitást tekintve annyit jelenti, hogy 2-3 naponta kerülnek sorra az új címkék, így a Bazilikával illusztrált palackok már a jövő héten a boltokba kerülnek. A 2004. évi párizsi Aqua-Expon a világ legjobb külföldi szénsavmentes ásványvizének kiválasztott Szentkirályi Ásványvíz a hazai 600 millió literes éves ásványvízfogyasztásból 16 százalékos részesedéssel, tőkeerős multinacionális cégeket megelőzve lett piacvezető. Százszázalékos magyar tulajdonú vállalatként erre rendkívül büszkék, ezért kívánják termékeiken keresztül felhívni a figyelmet nemzetünk építészeti és természeti örökségének értékeire és terjeszteni hazánk jó hírnevét szerte a világon. A szentkirályiak kezdeményezéséről megkérdeztük Kiss-Rigó László esztergom-budapesti segédpüspök véleményét, aki örömmel hallotta, hogy Közép-Európa legnagyobb egyházi épületét, és vele városunkat postai bélyeg és a tízezres bankjegy után most egy világhírű, díjnyertes ásványvíz címkéjén is viszontláthatjuk.
Forrás: Hídlap