A kiírásban olyan feltételek is szerepelnek, amelyeket nem tud mindenki egyformán teljesíteni, és így nem összemérhetők egymással az ajánlatok - közölte a Világgazdasággal a cég vezérigazgatója. A példákat firtató kérdést Timár Gyula azzal hárította el, hogy bonyolult ügyről van szó. A 15 oldalas jogorvoslati kérelmük tárgyalását a döntőbizottság április 12-re tűzte ki. Az NA Zrt. február végén zárta le a pályáztatás első, előminősítő szakaszát. Mind a hét jelentkezőt, közöttük a Vegyépszert a majdan megkötendő szerződés teljesítésére alkalmasnak minősítette, illetve jelentkezésüket érvényesnek mondta. Így ők mindannyian ajánlatot tehetnek a tender második fordulójában, ennek nyertese építheti majd a sztrádaszakaszt.
A szóban forgó szakasz a Budapesttől az országhatárig vezető M7-es még hiányzó négy részének egyike, ezek összhossza 69 kilométer. Ebből a tervek szerint év végéig a Nagykanizsa-Becsehely közti 18 kilométeres pálya készül el. A Zamárdi-Balatonszárszó szakasz szintén idei évre tervezett átadása azonban csúszik, 2006. november helyett várhatóan jövő augusztusban helyezik forgalomba a kőröshegyi viadukt építése során felmerült problémák miatt.
Forrás: Világgazdaság