A kivitelezést végző Hídépítő Zrt. mélyépítési igazgatója, Hegedűs Csaba az MTI megkeresésére nem kívánt nyilatkozni arról, hogy a beruházás során milyen többletköltségeik származtak az újratervezés, a teljes körű hídelbontás és a terelőútra terelt forgalom miatt. Szerinte csak a városháza által megbízott Privy Council Kft. jogosult ebben a kérdésben a tájékoztatásra.
Konyáry Zsófia, a főpolgármesteri hivatal alosztályvezetője viszont megerősítette az MTI azon információját, hogy a kivitelező cég százmillió forintos plusz igényt nyújtott be. Ennek a kifizetésétől azonban az önkormányzat elzárkózott, csupán a megerősített acélszerkezet 14 millió forintos plusz költségét fizette ki.
A Fővárosi Közgyűlés Fidesz-MKDSZ frakciójának vezetője az MTI-hez eljuttatott közleményében hangsúlyozza: "a tervezési és kivitelezési hibasorozat most megjelenő százmillió forintos többletköltségéért" Demszky Gábor és hivatala nem hajlandó vállalni "a legcsekélyebb felelősséget sem", a kivitelező cég pedig a Fővárosi Önkormányzatra hárítaná a többletterheket.
Kupper András megjegyezte: az eredeti átadási határidőt öt és fél hónappal lépték túl, és a kerülőutak használata miatt ment tönkre a Péterhegyi út is. "A trehány munkavégzés miatt a fővárosi adófizetőknek már eddig tizennégy millió forint többletkiadást jelentett az 536 milliós átépítés" - emelte ki közleményében a frakcióvezető, aki azt tanácsolja a főpolgármesternek, hogy "ne a további megszorításokon törje a fejét, hanem igyekezzen a rekonstrukciós munkálatok pontos tervezésével és ütemezésével elkerülni a fölösleges kiadásokat, megkímélve a fővárosiak pénztárcáját".
MTI - fidesz.hu