Számítások szerint 35 milliárd forintba került összesen a 40 Combino villamos, illetve a közlekedéséhez szükséges megállók korszerűsítése. A BKV ZRt. azonban úgy gondolta, szükséges népszerűsítemi egy olyan járatot, amely Európa egyik legforgalmasabb közlekedési szakasza. Naponta többszázezren közlekednek a Moszkva tér és a Mórizs Zsigmond körtér, illetve a Fehérvári út között. A BKV egy reklámügynökséget bízott meg a "világ leghosszabb villamosának" népszerűsítésével.
A társaság plakátokkal, valamint a BKV honlapjáról letölthető képernyővédővel, háttérképpel és játékkal hirdeti az új közlekedési járművet. Közben évek óta arról hallunk, hogy anyagi nehézségekkel küzd a Budapesti Közlekedési Vállalat, és a jegyek, illetve bérletek is emelkednek.
- A BKV szerette volna népszerűsíteni az új villamost, amely a vállalat egyik legnagyobb szabású projektje. Új, különleges, egyterű jármű, szeretnénk minél nagyobb közönséggel megismertetni. A költségek nem érik el a marketingre és a beruházásra fordítható összeg egy ezrelékét - válaszolták a Színes Bulvárlap kérdéseinre a BKV ZRt. sajtóirodájánál. Többszöri próbálkozásukra sem sikerült azonban választ kapniuk, mennyiért és miért kell egy járművet népszerűsíteni milliókért, amelyet egyébként is használnak az emberek. Csupán annyit kaptak a válaszul a lap munkatársai kérdésükre: "Cukrot is vásárolunk, mégis vannak cukorreklámok."
Szerették volna megkérdezni a Főpolgármesteri Hivatalt is, mint felügyeleti szervet. A sajtóosztály munkatársai és a hivatalnokok bokros teendőik miatt válaszra sem méltatták a lapot, majd a szóvivő, Czuk Dorottya többszöri próbálkozásuk után közölte, nyugodtan írjuk azt, erről nem nyilatkoznak.
Színes Bulvárlap - fidesz.hu