Az AGB Nielsen Médiakutató Kft. a 2006. 09.18-09.24-i héten a 02:00-23:59 közötti idősávban mérte a hírTV közönségarányát. Elemzésükből az derül ki, hogy az elmúlt héten a televízió legnézettebb napjai jellemzően a hét első feléhez tartoztak. A hírTV a napi elérés szempontjából különösen a keddi napon ért el kimagasló értéket: ezen a napon valamivel több, mint 2 millió felnőtt (2,043 millió fő) nézett bele legalább egy percre a csatorna műsorába, a 18-49 éves korosztályból, pedig több mint egymillióan (1,086 millió fő).
A hét első négy napja alatt naponta átlagosan 1,8 millió felnőtt néző kapcsolódott be a hírTV adásába. Minden nap csak az aznapi tényleges nézőket vizsgálva naponta 83 perc volt a nézett idő átlaga, ami közel másfél óra "hírfogyasztást" jelent a felnőtt nézők körében. A hét második fele kevésbé intenzíven ugyan, de még mindig kiemelkedő nézettséget hozott a csatornának a kábeles háztartásban élő felnőttek körében.
3 millióan legalább egy alkalommal nézték a hírTV adását a vizsgált héten. Sokan közülük visszatérő, rendszeres nézők, közel 2,4 millióan két vagy több napon is nézték a csatorna adását. Még a célcsoport azon tagjainak száma is jóval meghaladja a félmilliót, akik minden egyes napon belenéztek televíziónk adásába. Az "átlagnéző" jellemzően négy különböző napon követte nyomon a Hír Televízió műsorát.
Az elmúlt hét legnézettebb idősávja egyértelműen a hétfő éjszaka volt, a 23:00-23:59-ig tartó időintervallum. Ebben az órában összesen 602 ezren láttak legalább egy percet a hírTV felvételeiből. Egy másik oldalról vizsgálva az adatokat látható, hogy az éppen tévénézők több mint egynegyede (25,8%) nézte ekkor ezt az adót.
HírTv - fidesz.hu