fidesz.hu főoldal
Hírek
Interjú
Publicisztika
Európai Unió
Mondatok
Géphang helyett lakossági referens a győri önkormányzatnál
2006. december 22., 16:05
Telefonos géphang helyett emberi hang fogadja a városlakók észrevételeit januártól a győri önkormányzatnál: a lakossági referens dolga lesz, hogy élő kapcsolatot tartson fenn a hivatal és a városban élők között a nyitott önkormányzat jegyében - jelentette be a hivatal kommunikációs vezetője pénteki sajtóbeszélgetésen.

Golubkovics Péter elmondta: az új funkciót betöltő kolléga rögzíti a városházát személyesen felkereső polgárok panaszait, észrevételeit és továbbítja ezeket a megfelelő szakhatóságnak csak úgy, mint a telefonon érkező véleményeket.

Az egyes kérdések, problémák megoldását követően a visszacsatolásról sem feledkeznek meg: a lakossági referens tájékoztatja az érdekeltet az ügyintézés eredményéről.

Ez a megoldás közelebb hozza a lakosságot a hivatalhoz, ugyanakkor a város új vezetése átlátható, reális képet kap a problémákról, s ezek nyomán hatékonyabbá válhatnak az intézkedések - vélekedett a várható eredményről Golubkovics Péter.

A kommunikációs vezető hozzátette: túlságosan személytelen volt a géphang, az automatikus telefonvonal, ahova a győriek mostanáig bejelenthették kifogásaikat. A telefon automatát teljes egészében még sem iktatják ki: a hivatali idő után ott rögzített panaszok feldolgozásával kezdi a következő munkanapját a lakossági referens januárban.

MTI - fidesz.hu