Jelenleg egyeztetések zajlanak a fővállalkozók, illetve a Nemzeti Infrastruktúrafejlesztő Zrt. vezetői között a szerződések módosításáról, nehézséget okoz viszont az új átadási időpontok meghatározása.
A három szakasz közül a 4-es és a 31-es főutak között a leginkább előrehaladott az építkezés, itt ötvenszázalékos a készültségi szint. Az M0-s keleti szektora 45 milliárd forintért épül. Kóka János gazdasági és közlekedési miniszter a tegnapi bejáráson arról beszélt, hogy a Gödöllő felé tervezett 12 kilométer hosszú M31-es 2009-re épül meg. Hozzátette, hogy jövőre elkészül az M0-s északi Duna-híd is, amely után a budai oldalon a 10-es és a 11-es út között kell megteremteni a közlekedés jobb feltételeit. Ezek a munkák 2011-2012 körül zajlanak majd. Demszky Gábor főpolgármester közölte, hogy az északi Duna-híd átadása után lehet hozzákezdeni a Margit híd felújításához.
Párhuzamosan elkészültek, és a hatóságok elé kerültek az új komáromi Duna-híd tervei is. Itt szeptember 30-án zárul le az egyéves tervezési folyamat.
magyarhirlap.hu - fidesz.hu