Mint mondta, termékeiket a lehető legrövidebb és legközvetlenebb úton szeretnének eljutni a fogyasztókhoz, ezért a következő két-három évben a szövetkezet tíz kiskereskedelmi egység nyitását tervezi a magyarországi nagyvárosokban.
"Azt tapasztaljuk, hogy a nagy áruházláncok egyrészt nem megfelelő módon bánnak termékeinkkel, nem mindig ugyanazt a minőséget kapja a fogyasztó, amit beszállítunk, másrészt a szövetkezet ma is árbevételének közel 10 százalékát fizeti ki polcpénzként" - közölte Nógrádi Zoltán.
A Mórakert Szövetkezetnek mintegy 770 tagja van, s köztük folyamatosan növekszik a Homokháton kívüli gazdálkodók aránya. Nógrádi Zoltán elmondta, hogy tavaly több mint 8 milliárd forintos forgalmat értek el, s arra számítanak ezt az idén is meg tudják ismételni. A cég új stratégiája alapvetően a minőségi termék előállítására koncentrál, a dömpingárut pedig feldolgozást követően értékesítik, ehhez elkezdődött a szükséges kapacitások kiépítése.
MTI - fidesz.hu