ajánlott oldalak
Magyarország nemcsak az európai átlagnál teljesít jobban, de visszakapaszkodott régiónk élbolyába is.
Orbán Viktor sajtónyilatkozata a TAKATÁ-val kötött stratégiai megállapodás aláírása után, 2013. november 15.
 
Orbán: Előbb-utóbb a MÁV-nak ismét lesz teherszállítása
Orbán: Előbb-utóbb a MÁV-nak ismét lesz teherszállítása
2011. november 30., 19:34
Súlyos nemzetstratégiai hiba volt, hogy az előző kormány eladta a MÁV Cargót, hiszen a vasúti teherszállítás jövedelmező üzletág - mondta Orbán Viktor szerdán.

A kormány kifizeti a MÁV Cargo eladásából a vasutasoknak járó privatizációs bevételt - erről írt alá nyilatkozatot Orbán Viktor miniszterelnök és Gaskó István, a Vasúti Dolgozók Szabad Szakszervezete (VDSZSZ) elnöke szerdán Budapesten, a MÁV-Gépészet kocsijavító műhelyében.



Teljes cikk>>



Kapcsolódó

Szijjártó:A magyar gazdaság alapjai erősek
 
* Hozzászólás csak regisztrált tagok számára lehetséges.
Ezt mutasd: 
8.
tothbela48
Leányfalu
2012. február 17.,
07:14
nincs előzmény | válasz erre

Ezzel csak egyetérteni lehet. A MALÉV csődjéhez is hozzájárult, hogy eladták alóla a repülőteret. Az egész privatizációnk csődje, hogy kimazsolázták a jövedelmező részterületeket a nagyobb egységekből.

Annak sincs semmi haszna, hogy a vasúti szállításhoz kapcsolódó részterületek abszolut független gazdasági egységek legyenek. csakhát meg kell oldani a vezetők összefonódásának elkerülését. Nem vagyok szakmabeli, talán ezért nem értem, a mai világban hogyan lehet a vasút logisztikája olyan elmaradott az on-line lehetőségekhez képest? 

 
7.
No.1APA
Bp
2012. február 1.,
21:31
nincs előzmény | válasz erre
 
6.
dharma
Budapest
2011. december 15.,
08:28
nincs előzmény | válasz erre

Elszomoritó hogy már megint megszoritana a vezetés mert nagyon kéne  200 milliárd.

De mintha a kiadáscsökkentés szóba se kerülne.

Például a  tömegközlekedési VITELDIJ-kedvezmények ! Talán azt gondolja a politika hogy a 65 év felettiek durciznának az ingyenesség eltörlése miatt ? És mennyivel volt eszesebb az áfát felemelni ?  A nyugdijas zömmel már nem nagyon utazgat DE NAPONTA VÁSÁROL vagy szolgáltatást vesz igénybe mint vizszerelő ilyenek.

Emelnék az alkoholt közterhét. Kérem a szeszesital KISTÉTELBEN nemcsak hogy veszélytelen de EGÉSZSÉGES mert étvágyat segit,javitja az emésztést,ellazit,társasági kellék.

Csak a RÉSZEGES ÉLETVITEL a gond.

 
5.
dharma
Budapest
2011. december 4.,
10:04
nincs előzmény | válasz erre

Nemzetstratégiai főkérdés hogy ez a monopolhelyzetü állami nagyvállalat a tulfizetett szakszervezeti vezetői dacára végre valahára LEGALÁBB NULLSZALDÓSAN müködjön és ne termeljen évente többtizmilliárd forint veszteséget.Mert azt az adófizető kell állja,talán rövidtávon az állam küladósságát növeli !

Kapnak pénzt a teherfuvarozó üzletág eladásából :))) kérem az nem a dolgozóké volt,az a MAGYAR ÁLLAM TULAJDONA. Mi lenne ha minden privatizált vagyonból leadnának az adott cág dolgozóinak !:)))

Ne a saját pénzükért harsogjanak hanem MÜKÖDJENEK vállalkozáshoz méltóan hatékonyabban !

 
4.
dharma
Budapest
2011. december 1.,
11:46
nincs előzmény | válasz erre

Végre ŐSZINTÉN szembe kéne nézni a viteldij-kedvezmények irgalmatlan tömegével.

És selejtezni !

 
3.
dharma
Budapest
2011. december 1.,
11:42
nincs előzmény | válasz erre

A sztrájk mint érdekharc eszköze nálam sulyosan problémás.A MÁV sztrájkjait az UTASOK szenvedik meg illetve maga a cég.

Kevésbé káros érdekérvényesitési technikákat kéne találni !

Ja és a MÁV RENGETEG szakszervezete vezetőinek adott indokolatlanul tulméretezett juttatásokat is felül kellene vizsgálni !

 
2.
dharma
Budapest
2011. december 1.,
11:37
nincs előzmény | válasz erre
A MÁV-nál jelentős a szükségtelen sőt pazarló költés : lásd MÁV Szimfonikus Zenekar :))) A téma nem az hogy ki szereti a komolyzenét és ki nem,hanem hogy egy katastrofálisan eladósodott ÁLLAMI cég ne szponzorkodjon !
 
1.
.János János.
2011. november 30.,
20:59
nincs előzmény | válasz erre

Előbb - utóbb a MÁV-nak ismét lesz teherszállítása.

Azért ez elgondolkodtató. Miért kellett megszüntetni azt ami volt és működött. Ki voltak építve az iparvágányok. Az ország minden részéből össze tudták gyűjteni a szállítani valót és el is tudták hozni az árukat. Nem hibátlanul, de működött és lehetett rá számítani. A vasút amióta létezik az ország legtöbb településéről foglalkoztatott embereket. Emlékszem "nagy szám" volt a zöld mezős beruházás. A vasút fejlesztése nem követte ezeket az üzemeket. Inkább új utakat, új autópályákat építettek, és a teherszállítást nagyobb és még nagyobb teherautókra állították át. Amik persze "széttaposták" a még jól használható utakat is. Abból a rengetg milliárdból nem fizetős autópályákat kellett volna építeni, elég lett volna kb. fele annyiból a vasutat korszerűsíteni. Szóval, azt gondolom ismét tanúi lehettünk a meggondolatlanság politikájának, amit most nagyon keserves lesz rendbe hozni. De meg kell tenni, mert ez így nem visz sehova !

 
1
 
médianaptár
-több
Jelenleg nincs információ
dosszié
Fundamentumok MSZP-SZDSZ Korrupédia Rendőri Brutalitás EU-Elnökség
események
-több
Tartsa a kurzort egy dátum fölé az aznapi programok- ért. Kattintson egy napra a részletekért.
Jelenleg nincs erre a napra vonatkozó információ
szervezet kereső
Keresse meg irányítószám alapján az Önhöz legközelebb működő választókerületi irodát!
Keres
új hozzászólók
 
 
HírekÁrvízi védekezésEU elnökségÖnkormányzatZöldEurópai UnióMondatokDossziéHírlevelek
Önkormányzati választások 2010 InterjúkInterjúPublicisztikaFórum
FrakcióVálasztott testületekTagozatokDokumentumokÖnkormányzati választások 2010Kapcsolat
KözleményekSajtótájékoztatók
VideókFotókHanganyagokDokumentumok
News in EnglishContact
EU-ElnökségMagyarország többre képes
Nyilvános szerződések