|
|
|
|
Fogyasztóbarát mobilszolgáltatást
Létrehozva: 2007. november 9., 12:57 | Utoljára frissítve: 2007. november 9., 13:00 |
nyomtat
|
küld
|
|
|
A Fidesz - Magyar Polgári Szövetség Informatikai és Telekommunikációs Munkacsoportja mai ülésén újra áttekintette a korábbi, mobilszolgáltatókkal kapcsolatos felvetéseit.
Kiemelten fontosnak tartjuk, hogy a hűségnyilatkozatok, a másodpercalapú számlázás, illetve a telefonos ügyfélszolgálatok terén egy magasabb szintű fogyasztóbarát üzletpolitika valósuljon meg hazánkban.
Ezen cél érdekében, felkérjük az illetékes hatóságokat, hogy a gazdaság azon területén, amelyben a szolgáltatók a fent említett problémakörökben érintettek, készítsenek hatástanulmányokat.
Mindezt annak érdekében tesszük, hogy tisztább képet kapjanak a fogyasztók és a szolgáltatók arról, hogy mennyire csökkenthető a hűségnyilatkozatok minimális időtartama, mennyiben szolgálja a fogyasztók érdekeit a másodpercalapú számlázás kötelezővé tétele, illetve egy hatékonyabb ügyfélszolgálat bevezetése.
A Munkacsoport el kívánja érni, hogy a mobilszolgáltatókon túlmenően az internetszolgáltatóknál, kábelszolgáltatóknál, vonalas szolgáltatóknál, és a hamarosan elterjedő digitális televíziózásnál is megvalósuljanak a fenti célok.
Koszorús László
Fogyasztóvédelmi szakpolitikus
Fidesz - Magyar Polgári Szövetség
Nyitrai Zsolt
az Informatikai és Telekommunikációs Munkacsoport vezetője
|
|
|
Jelenleg nincs információ
Tartsa a kurzort egy dátum fölé az aznapi programok- ért. Kattintson egy napra a részletekért.
Jelenleg nincs erre a napra vonatkozó információ
Keresse meg irányítószám alapján az Önhöz legközelebb működő választókerületi irodát!
|
|