ajánlott oldalak
Magyarország nemcsak az európai átlagnál teljesít jobban, de visszakapaszkodott régiónk élbolyába is.
Orbán Viktor sajtónyilatkozata a TAKATÁ-val kötött stratégiai megállapodás aláírása után, 2013. november 15.
 

A Fidesz a vasút helyzetéről

Létrehozva: 2007. december 30., 10:58
nyomtat küld

A magyar vasút másfél évszázados működésének mélypontján van.

A megoldás nem a privatizáció, hanem éppen ellenkezőleg: a vasutat a magyar állam tulajdonában kell tartani, mert a biztonságos vasúti szolgáltatás állami felelősség. A vasútvonalak bezárása helyett fejlesztésekre van szükség.

A jelenlegi kormánynak nincs vasútfejlesztési, fenntartási stratégiája. Napjainkat e téren ötletszerűség, szakmai és gazdasági logikát nélkülöző elaprózott fejlesztések jellemzik. A vasút szétesett, működőképes egységeit eladták. A "reform" kevés, a magyar vasutat újjá kell építeni. A tömegközlekedés társadalmi szerepe, valamint a környezet védelme érdekében a vasúti személyszállítást a bevétel-centrikus vállalati üzem helyett valódi közszolgáltató üzemként kell működtetni.

Márton Attila (Fidesz)
országgyűlési képviselő

(OS)
 
médianaptár
-több
Jelenleg nincs információ
dosszié
Fundamentumok MSZP-SZDSZ Korrupédia Rendőri Brutalitás EU-Elnökség
események
-több
Tartsa a kurzort egy dátum fölé az aznapi programok- ért. Kattintson egy napra a részletekért.
Jelenleg nincs erre a napra vonatkozó információ
szervezet kereső
Keresse meg irányítószám alapján az Önhöz legközelebb működő választókerületi irodát!
Keres
új hozzászólók
 
 
HírekÁrvízi védekezésEU elnökségÖnkormányzatZöldEurópai UnióMondatokDossziéHírlevelek
Önkormányzati választások 2010 InterjúkInterjúPublicisztikaFórum
FrakcióVálasztott testületekTagozatokDokumentumokÖnkormányzati választások 2010Kapcsolat
KözleményekSajtótájékoztatók
VideókFotókHanganyagokDokumentumok
News in EnglishContact
EU-ElnökségMagyarország többre képes
Nyilvános szerződések