|
|
|
|
Megújult telefonos ügyfélszolgálat az MVH-nál
|
Február közepétől új, kibővített létszámú telefonos ügyfélszolgálatnál várják a gazdálkodók kérdéseit a Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatalnál (MVH) - közölte az MVH az MTI-vel. |
A jelenleg működő és a korábbi rendszer közötti alapvető különbség az, hogy a beérkező hívásokat nem a központi és megyei ügyintézők között osztja meg a Call Center. A hívások mindig a központba érkeznek és amennyiben szükséges, úgy azokat továbbítják a kért megyei kirendeltségre.
Ezzel elkerülhetőek a félreértések, és az ügyfél kérdésére biztosan a területileg illetékes szakreferens válaszol. Az egyszerűsített hangmenü is garantálja az egységes tájékoztatást.
További változás, hogy idén már nem működik a hivatal korábbi kék száma. A Call Center munkatársait a 06-1-374-3603 és 06-1-374-3604 telefonszámokon lehet elérni ügyfélfogadási időben.
A hamarosan induló elektronikus egységes kérelem beadásának időszakában különösen fontos, hogy a gazdálkodók tájékozódhassanak kötelezettségeikről és lehetőségeikről, a megújult Call Center ebben is segítséget nyújt - tartalmazza az MVH közleménye
(MTI-fidesz.hu)
|
|
|
Jelenleg nincs információ
Tartsa a kurzort egy dátum fölé az aznapi programok- ért. Kattintson egy napra a részletekért.
Jelenleg nincs erre a napra vonatkozó információ
Keresse meg irányítószám alapján az Önhöz legközelebb működő választókerületi irodát!
|
|