|
|
|
|
Ráolvasás a kínai fokhagymára
Fazekas Sándor: A magyar termékek előtt sikerült megnyitnunk a belföldi piacot: míg tíz éve a gazdálkodóknak alig 8 százaléka termelt közvetlenül belföldi értékesítésre, addig 2011-ben már a 20 százalékuk. Reményeink szerint ez tovább fog emelkedni. Mindez összefügg azzal, hogy folyamatosan népszerűsítjük a magyar termékeket, egyre többet beszélünk róluk. Jó példa erre a kínai fokhagyma esete: olyan sokszor használtuk elrettentő példaként, hogy 60 százalékkal esett az importja. Helyére a magyar termelők tudtak belépni.
(Heti Válasz - 2011. december 1.)
|
|
|
Jelenleg nincs információ
Tartsa a kurzort egy dátum fölé az aznapi programok- ért. Kattintson egy napra a részletekért.
Jelenleg nincs erre a napra vonatkozó információ
Keresse meg irányítószám alapján az Önhöz legközelebb működő választókerületi irodát!
|
|