ajánlott oldalak
Magyarország nemcsak az európai átlagnál teljesít jobban, de visszakapaszkodott régiónk élbolyába is.
Orbán Viktor sajtónyilatkozata a TAKATÁ-val kötött stratégiai megállapodás aláírása után, 2013. november 15.
 

Megkezdődik az Egert az M3-assal összekötő út építése

Megkezdődhet az Eger és az M3-as autópálya között közvetlen összeköttetést teremtő út első szakaszának építése - jelentette be a több mint 400 millió forint értékű projekt indításakor, csütörtökön a Heves megyei Maklár határában Nyitrai Zsolt miniszterelnöki biztos.
Létrehozva: 2012. június 21., 12:17 | Utoljára frissítve: 2012. június 21., 12:18
nyomtat küld

A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. beruházásában, az Új Széchenyi Terv támogatásával megvalósuló projekt a Füzesabony és Maklár között vezető 251-es számú, 2,6 kilométer hosszúságú útszakasz burkolatának megerősítését és kiszélesítését jelenti.    Nyitrai Zsolt országgyűlési képviselőként arra kérte a kormányzatot, hogy minél hamarabb biztosítson forrásokat a fennmaradó, az Eger és az autópálya közötti községeket elkerülő, több mint tíz kilométer hosszúságú második ütem kivitelezésére.
   
Emlékeztetett arra, hogy az egriek, illetve a város környékén élők régi álma a közvetlen autópálya-összeköttetés megteremtése. A terv megvalósítatlan maradt, annak ellenére, hogy már több kormányzat ígéretet tett a beruházásra.
   
Mint mondta, Egerhez kötődő honatyaként maga is szorgalmazta az Országgyűlésben a második szakasz építésének megkezdését, azt követően, hogy októberben befejezik a most megkezdett beruházást. Információi szerint a megvalósíthatósági tanulmány és az engedélyek többsége már rendelkezésre áll, és reményei szerint a kormány minél hamarabb biztosítja az építkezéshez szükséges forrásokat.
   
Habis László Eger polgármestere (Fidesz-KDNP) elmondta, hogy 30 éve léteznek az út megépítésére vonatkozó, mindmáig beváltatlan tervek. Az Országgyűlésben működő "hatékony egri lobbi" prioritásként kezeli az út megépítését, mert ez az érdeke a város lakosságának, a turizmus- és iparfejlesztésnek - tette hozzá.
   
A polgármester korábban arról számolt be, hogy a Maklár és Eger közötti, több mint 10 kilométernyi második ütem kikerüli majd Andornaktálya, Maklár és Nagytálya községeket. A beruházás költsége az előzetes számítások szerint mintegy 9 milliárd forint. Andornaktálya lakossága egyébként a helyi önkormányzat támogatásával korábban több alkalommal félpályás útlezárással tiltakozott a községen az M3-as autópálya irányában áthaladó fokozott forgalom miatt.

(MTI-fidesz.hu)
 
médianaptár
-több
Jelenleg nincs információ
dosszié
Fundamentumok MSZP-SZDSZ Korrupédia Rendőri Brutalitás EU-Elnökség
események
-több
Tartsa a kurzort egy dátum fölé az aznapi programok- ért. Kattintson egy napra a részletekért.
Jelenleg nincs erre a napra vonatkozó információ
szervezet kereső
Keresse meg irányítószám alapján az Önhöz legközelebb működő választókerületi irodát!
Keres
új hozzászólók
 
 
HírekÁrvízi védekezésEU elnökségÖnkormányzatZöldEurópai UnióMondatokDossziéHírlevelek
Önkormányzati választások 2010 InterjúkInterjúPublicisztikaFórum
FrakcióVálasztott testületekTagozatokDokumentumokÖnkormányzati választások 2010Kapcsolat
KözleményekSajtótájékoztatók
VideókFotókHanganyagokDokumentumok
News in EnglishContact
EU-ElnökségMagyarország többre képes
Nyilvános szerződések