ajánlott oldalak
Magyarország nemcsak az európai átlagnál teljesít jobban, de visszakapaszkodott régiónk élbolyába is.
Orbán Viktor sajtónyilatkozata a TAKATÁ-val kötött stratégiai megállapodás aláírása után, 2013. november 15.
 

Összefogás a nemzeti parkok népszerűsítése érdekében

A nemzeti parkok turisztikai kínálatának fejlesztését, a látogatók számának növekedését, valamint a belföldi- és az ökoturizmus erősítését várja Illés Zoltán a The Boston Consulting Group (BCG) és a Vidékfejlesztési Minisztérium (VM) együttműködésétől - közölte a szaktárca.
Létrehozva: 2012. október 4., 08:46 | Utoljára frissítve: 2012. október 4., 08:55
nyomtat küld

A VM szerdai közleménye szerint a környezetügyért felelős államtitkár sajtótájékoztatón elmondta: szükség van arra, hogy a nemzeti parkok kínálatát még vonzóbbá tegyék a turisták, a családok számára annak érdekében, hogy minél többen megismerhessék Magyarország egyedülálló természeti kincseit. A javaslatok megvalósítása 170 millió forintba kerülne.

A BCG partner és ügyvezető igazgatója pedig ismertette: a nemzeti parkok 2009-ben érték el a legnagyobb látogatottságot, az akkori 1,4 milliós látogatásszám tükrözte, hogy milyen mértékű volt az érdeklődés a különleges természeti értékek iránt. Azóta ezt a számot évről-évre tartják az igazgatóságok. Juhász László kiemelte: az együttműködés célja az volt, hogy a következő 3 évben, vagyis 2015-re a nemzeti parkok látogatásszáma elérje a 2 milliót.

Az üzleti tanácsadó cég társadalmi szerepvállalás keretében ajánlotta fel a tárcának, hogy ellenszolgáltatás nélkül segít kidolgozni egy koncepciót, amelynek köszönhetően növelhető a nemzeti parkok látogatottsága, és szélesebb körben népszerűsíthető a környezettudatos gondolkodás fontossága.

A BCG összesen tíz kezdeményezésben foglalta össze azokat a stratégiai elemeket, fejlesztéseket, melyeknek segítségével a nemzeti parkok népszerűsége, vonzereje nagymértékben megnövelhető. A javaslatok között szerepel egyebek mellett egy egységes, a nemzeti parkok kínálatát és aktuális programjait bemutató élmény-centrikus weboldal kialakítása, az igazgatóságok egyedi, kiemelt értékeinek erősítése, a turisztikai szervezetekkel való szorosabb együttműködés vagy például a nemzeti parkok saját termékeinek népszerűsítése. Az elemzés nagy hangsúlyt fektet a környezettudatos nevelésre, kiemelten foglakozik azzal, hogyan lehet a gyerekek körében népszerűsíteni a nemzeti parkok nyújtotta lehetőségeket, a környezetvédelmet és a természet szeretetét.

(MTI - fidesz.hu)
 
médianaptár
-több
Jelenleg nincs információ
dosszié
Fundamentumok MSZP-SZDSZ Korrupédia Rendőri Brutalitás EU-Elnökség
események
-több
Tartsa a kurzort egy dátum fölé az aznapi programok- ért. Kattintson egy napra a részletekért.
Jelenleg nincs erre a napra vonatkozó információ
szervezet kereső
Keresse meg irányítószám alapján az Önhöz legközelebb működő választókerületi irodát!
Keres
új hozzászólók
 
 
HírekÁrvízi védekezésEU elnökségÖnkormányzatZöldEurópai UnióMondatokDossziéHírlevelek
Önkormányzati választások 2010 InterjúkInterjúPublicisztikaFórum
FrakcióVálasztott testületekTagozatokDokumentumokÖnkormányzati választások 2010Kapcsolat
KözleményekSajtótájékoztatók
VideókFotókHanganyagokDokumentumok
News in EnglishContact
EU-ElnökségMagyarország többre képes
Nyilvános szerződések