ajánlott oldalak
Magyarország nemcsak az európai átlagnál teljesít jobban, de visszakapaszkodott régiónk élbolyába is.
Orbán Viktor sajtónyilatkozata a TAKATÁ-val kötött stratégiai megállapodás aláírása után, 2013. november 15.
 

"Akkor kellett volna megszólalni, nem most"

Tarlós István szerint a 4-es metró beruházásának a története ostobaság vagy gazemberség. A főpolgármester erről a Magyar Hírlapnak adott interjúban beszélt.
Létrehozva: 2013. január 26., 10:29
nyomtat küld

Mint mondta, amikor a szocialista-szabaddemokrata városvezetéstől átvették a 4-es metró ügyét, már mindent kényszerpályára helyeztek. "Ha leállítottuk volna a hét-nyolc éve kötött nemzetközi szerződéseket, nemcsak a főváros, de még az állam is csődbe ment volna a kárigények miatt." A főpolgármester szerint ma már a beruházás leállításának felvetése is képtelenség.

Garamszegi Gábor, a főváros egykori szocialista városvezetési tanácsnoka úgy nyilatkozott a Magyar Hírlapnak, hogy a városvezetésnek és a kormánynak alaposan meg kellene fontolnia, átadja-e a 4-es metrót. Erre Tarlós István így reagált: ezt akkor kellett volna elmondania, amikor még a városházán dolgozott, vagy "amikor a gyalázatos, a főváros számára rendkívül előnytelen kivitelezői szerződéseket megkötötték, és nem most, egy évvel az átadás előtt, amikor már nyolcvanszázalékos a készültség".

Kiemelte, korábban megvizsgálták annak lehetőségét, hogy leállítsák a 4-es metró beruházását. "Tessék visszakeresni a sajtóban, miket mondtak erre szocialista körökben, még a gondolat felvetésére is. Akkor kellett volna megszólalni, nem most" - fogalmazott. Mint mondta, a 4-es metró nyilvánvalóan elhibázott beruházás. Szerinte ez Demszky Gábor álma volt. Elhatározta, tűzön-vízen keresztül átviszi, minden szakmai és közgazdasági figyelmeztetés ellenére kötötték a szerződéseket, de 2010-re már minden visszavonhatatlanná vált.

"Az én szememben ennek a beruházásnak a története exkluzív ostobaság vagy gazemberség. Most pedig megpróbálnak valaminek elébe menni a propagandában, annak, amit elképesztően elrontottak" - tette hozzá Tarlós István. A főpolgármester az interjúban arról is beszél, hogy körülbelül tizenötmilliárd forintba kerülhet a dugódíj bevezetése, a várt éves bevétel pedig húsz-harminc milliárd forint közé prognosztizálható - olvasható a Magyar Hírlap szombati számában.

(MTI - fidesz.hu)
 
médianaptár
-több
Jelenleg nincs információ
dosszié
Fundamentumok MSZP-SZDSZ Korrupédia Rendőri Brutalitás EU-Elnökség
események
-több
Tartsa a kurzort egy dátum fölé az aznapi programok- ért. Kattintson egy napra a részletekért.
Jelenleg nincs erre a napra vonatkozó információ
szervezet kereső
Keresse meg irányítószám alapján az Önhöz legközelebb működő választókerületi irodát!
Keres
új hozzászólók
 
 
HírekÁrvízi védekezésEU elnökségÖnkormányzatZöldEurópai UnióMondatokDossziéHírlevelek
Önkormányzati választások 2010 InterjúkInterjúPublicisztikaFórum
FrakcióVálasztott testületekTagozatokDokumentumokÖnkormányzati választások 2010Kapcsolat
KözleményekSajtótájékoztatók
VideókFotókHanganyagokDokumentumok
News in EnglishContact
EU-ElnökségMagyarország többre képes
Nyilvános szerződések