|
|
|
|
KIM: a cél az emberközeli ügyintézés
|
A KIM nem herdálja a közpénzt, hanem teljesíti a kormányprogramban vállaltakat, s mindezt uniós források felhasználásával. A tárca 2010 óta azon dolgozik, hogy a közigazgatást az ésszerűség útjára terelje, a mindennapi hivatali ügyintézést emberközelivé formálja. Ezért jöttek létre 2011-ben a kormányablakok, amelyek jövőre jóval több helyszínen és ügyben állnak majd az állampolgárok rendelkezésére - reagált a tárca közleményben Szilágyi György sajtótájékoztatójára.
|
Mint írják, a Közigazgatási és Igazságügyi Hivatal - amely a teljes országos kormányablak hálózat és a kapcsolódó fejlesztések komplett bútorzata és arculati elemkészlete beszerzéséért felelős szerv - 2013. augusztus 8-án a közbeszerzési törvény szerinti uniós nyílt közbeszerzési eljárást indított a témakörben.
A kormányablakok országos hálózata 2014. január elsejéig a járási hivatalok szervezeti egységeiként működő okmányirodák bázisán épül ki, így a jövőben, a kormányablakokban 2500 államigazgatási ügyet intézhetnek az állampolgárok. A fejlesztés az állampolgárokat szolgáló szolgáltatási színvonal növelését (ügyintézők továbbképzése, új ügykörök beépítése, informatikai háttér megteremtése), az ügyintézési helyszínek, azaz az épületek építészeti fejlesztését, felújítását és azok új, országosan egységes bútorzattal és arculattal való felruházását foglalja magában. A cél az, hogy az állampolgárok is valódi új élményt nyújtó ügyfélszolgálati hálózatban intézhessék ügyeiket és Szentgotthárdtól - Fehérgyarmatig azonos színvonalú szolgáltatással találkozzanak - zárul a közlemény.
(fidesz.hu)
|
|
|
Jelenleg nincs információ
Tartsa a kurzort egy dátum fölé az aznapi programok- ért. Kattintson egy napra a részletekért.
Jelenleg nincs erre a napra vonatkozó információ
Keresse meg irányítószám alapján az Önhöz legközelebb működő választókerületi irodát!
|
|