ajánlott oldalak
Magyarország nemcsak az európai átlagnál teljesít jobban, de visszakapaszkodott régiónk élbolyába is.
Orbán Viktor sajtónyilatkozata a TAKATÁ-val kötött stratégiai megállapodás aláírása után, 2013. november 15.
 

Völner: A beruházással lezárult a déli szektor bővítésének utolsó üteme

Átadták a közlekedőknek az M0-s autóútnak az 51-es főút és M5-ös autópálya közötti újonnan épült 6,3 kilométeres szakaszát, az autósok mostantól több mint 75 kilométer hosszan folyamatosan haladhatnak a körgyűrű megépült, az M1-es autópálya és 11-es főút között szakaszán.
Létrehozva: 2013. augusztus 31., 18:00 | Utoljára frissítve: 2013. augusztus 31., 18:01
nyomtat küld

Völner Pál, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium infrastruktúráért felelős államtitkára az ünnepélyes átadáson kiemelte: a beruházással lezárult a déli szektor bővítésének utolsó üteme, ezzel a szakasszal nyerték el értelmüket az M7-es és az M6-os között, illetve az M6-os és az 51-es főút között elkészült fejlesztések.    

Az M0-s autóút M5-ös autópálya és 51-es főút között új nyomvonalon megépült - kétszer három forgalmi és egy-egy leálló sávos - szakasza az útgyűrű keleti és déli szektorát kapcsolja össze, a modern technológiával épült 6,3 kilométeres új szakasz révén nemcsak folyamatossá, de biztonságosabbá és gyorsabbá válik a közlekedés - mondta az államtitkár. Hangsúlyozta azt is, hogy az útszakasz nemcsak az ott élők életét és az átutazók helyzetét könnyíti meg, de tranzitjellegéből adódóan európai jelentőségű.
   
Az államtitkár hozzátette: a teljes útpálya díjmentes minden jármű számára.    

Loppert Dániel, a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (NIF) szóvivője az MTI-nek elmondta: az M7-es és az M5-ös autópályákat összekötő M0-s autóút szeptember közepétől lesz 8 sávos (kétszer három forgalmi, illetve egy-egy leálló). Az M6-os autópálya és az 51-es főút közötti szakasz bal pályáján a kivitelező jelenleg végzi a befejező forgalomtechnikai munkálatokat, ezt követően az M7-es és a 11-es főút között átlagosan 100-110 kilométeres óránkénti sebességgel közlekedhetnek az autósok az M0-s körgyűrűn.    

A nettó 9,7 milliárd forintba kerülő beruházás kivitelezője az EMWL Autópálya Konzorcium volt, a projekt az Új Széchenyi Terv forrásaiból, az Európai Unió támogatásával valósult meg.

(MTI-fidesz.hu)
 
médianaptár
-több
Jelenleg nincs információ
dosszié
Fundamentumok MSZP-SZDSZ Korrupédia Rendőri Brutalitás EU-Elnökség
események
-több
Tartsa a kurzort egy dátum fölé az aznapi programok- ért. Kattintson egy napra a részletekért.
Jelenleg nincs erre a napra vonatkozó információ
szervezet kereső
Keresse meg irányítószám alapján az Önhöz legközelebb működő választókerületi irodát!
Keres
új hozzászólók
 
 
HírekÁrvízi védekezésEU elnökségÖnkormányzatZöldEurópai UnióMondatokDossziéHírlevelek
Önkormányzati választások 2010 InterjúkInterjúPublicisztikaFórum
FrakcióVálasztott testületekTagozatokDokumentumokÖnkormányzati választások 2010Kapcsolat
KözleményekSajtótájékoztatók
VideókFotókHanganyagokDokumentumok
News in EnglishContact
EU-ElnökségMagyarország többre képes
Nyilvános szerződések