ajánlott oldalak
Magyarország nemcsak az európai átlagnál teljesít jobban, de visszakapaszkodott régiónk élbolyába is.
Orbán Viktor sajtónyilatkozata a TAKATÁ-val kötött stratégiai megállapodás aláírása után, 2013. november 15.
 
Online fogadóóra Németh Szilárddal
Online fogadóóra Németh Szilárddal
2013. május 22., 11:27
Németh Szilárd, XXI. kerület polgármestere, országgyűlési képviselő internetes fogadóórát tartott a fidesz.hu fórumán 2013. május 23-án csütörtökön, 14 órától 16 óráig.

Köszönjük kérdéseiket!
 
Ezt mutasd: 
29.
Németh Szilárd
2013. május 23.,
16:01
Köszönjük az érdeklődést és a hozzászólásokat. Hasznos tapasztalatokat szereztem, további szép napot kívánok minden fórumozónak!

Üdvözlettel:
                      Németh Szilárd
 
28.
Fkatalin
Kiskunlacháza

Kedves Szilárd! Elnézését kérem, hogy itt teszem szóvá, de folyamatos harcot vívok a gázszolgáltatóval, és szeretnék segítséget kérni valakitől.

Őszintén szólva, a Fogyasztóvédelmi Felügyelőség intézkedésében nem bízok.

Kérem adjon egy elérhetőséget, ahová fordulhatok panaszommal.

Baráti üdvözlettel: Fkatalin Pest 11 VK-ból 

 

 

 
 
Németh Szilárd
2013. május 23.,
15:49
Kedves Fkatalin!

Kérem, írja meg panaszát a polgarmester@csepel.hu címre.

Üdvözlettel:
                      Németh Szilárd
 
27.
Bíró István
Budapest

Tisztelt képviselő úr!

 Meddig mehet el még a rezsikkentésben a kormány? Milyen jövőbeli terveik vannak, mikre terjesztenék ki a csökkentést és milyen mértékű lehet?

 

üdvözlettel: Bíró István 

 
 
Németh Szilárd
2013. május 23.,
15:42
Január 1-től csökkent a gáz, a villany és a távfűtés ára. Július 1-től az ivóvíz, a csatorna, a szennyvízszippantás, a kéményseprés, a szemétszállítás és a PB-gáz ára fog csökkenni. A nyár folyamán megvizsgáljuk a temetkezési költségek jelentős csökkentésének a lehetőségét, illetve október 15-ére, a fűtési szezonra újabb lakossági energiaár-csökkentés várható.
 
26.
Timar

Képviselő úr!

Nem telik el nep úgy, hogy ne olvasnánk valami szörnyűséget a magyarországi helyzetről az unió irányából. Ezek tényleg csak a rezsicsökkentés elleni támadásoknak tudhatók be vagy esetleg más politikai érdekek is állnak a háttérben?

 
 
Németh Szilárd
2013. május 23.,
15:41
2004 óta, mióta hazánk tagja az uniónak, a Gyurcsány-Bajnai-kormányok soha nem tudták teljesíteni azt, hogy a központi költségvetés hiánya 3 százalék alatt legyen. Sőt, 2009-ben ez a hiány majdnem elérte a 10 százalékot. 2011-ben már az új kormány idején 2,43 százalék, tavaly pedig 1,9 százalék volt ez a hiány. Ön szerint van reális és igazságos magyarázat arra, hogy Magyarország ellen továbbra is fenntartják a túlzottdeficit-eljárást? Nyilván nincs, a számok ezt objektíven bizonyítják.

Az Alkotmánybíróság keddi döntése értelmében világossá vált az is, hogy ki alkotmányozhat hazánkban; nem más, mint a parlament. Lehet ez alapján kötelezettségszegési eljárást indítani hazánk ellen? Nem gondolhatunk másra, mint arra, hogy valójában rezsicsökkentési eljárás indult Magyarország ellen, hiszen a rezsicsökkentés elsősorban a külföldi tulajdonú energiacégek érdekeit sérti, illetve extraprofitját csökkenti.
 
25.
Sári Diána
Budapest

Kedves Polgármester Úr!

Ezen a fórumon is szeretnék köszönetet mondani Mindenért!

Őszinte hálával és tisztelettel

 

Sári Diána 

 

 
 
Németh Szilárd
2013. május 23.,
15:30
Kedves Diána!

Szívből tettük. Hajrá Luca!

Üdv:
         Németh Szilárd

 
24.
Közmű vadász
Nagykovácsi

Tisztelt Képviselő Úr! A legtöbb szó az elektromos és gáz szolgáltatókról esik. Azonban a víziközműv cégekről, amelyek ráadásul a legtöbb esetben az önkormányzatok által épített ivóvíz és csatornahálózatot használják csak elvétve hallunk. Ezen a területen az ismert 100000 fő alatti népességet kiszolgáló cégek megszűntetése nyilvánvalóan költségcsökkentő lesz. Viszont pont ezen cégeknél számos visszásság tapasztalható, kezdve a gyanúsan alacsony szintű karbantartásoktól (Tarlós István tűzcsap ügy 2011), az irreálisan magas víz- és csatornadíjakon keresztül (amelyre 2012-ig még akár 50 milliós állami támogatást is kaptak a települések), az AB előtt is többtelepülés lakosai által megtámadott közmű készenléti díjakig bezárólag.

Ezen a területen milyen lépéseket terveznek?

 
 
Németh Szilárd
2013. május 23.,
15:12
Az új víziközmű-törvény többek között az ilyen visszásságok kiszűrését és felszámolását tűzi ki célul. Ön jól látja, hogy a víziközművek integrációja megoldása lehet ennek a problémának.
 
23.
Közmű vadász
Nagykovácsi

Tisztelt Képviselő Úr! 2013 tavaszán egy alkalommal elfelejtettem befizetni egy számlámat az internetszolgáltatónak (anyós eltűntette valahová). Persze az internetet lekapcsolták, ezért rögvest intézkedtem és 1 napon belül átutalással rendeztem a tartozást. A következő havi számla kézhezvételekor szembesültem azzal, hogy a szolgáltató a havi kb. 4500 forintos díjhoz, szolgáltatás visszakapcsolás címén 6000 Ft-ot (!) még hozzácsapott a számlához. Értem én, hogy a szegény ügyfélszolgálatosnak legalább ötöt kellett kattintania a visszaaktiváláshoz, de ilyen magas órabérért? Ön szerint az ilyen fizikai műveleteket - pl. gázóra/vízóra leszerelés - nem, csak pár kattintást igénylő szolgáltatás visszakapcsolásokért jogszerűen lehet különdíjat felszámolni, különösen a havidíjat jelentősen meghaladó összeget?

 
 
Németh Szilárd
2013. május 23.,
15:10
Az anyósommal már jártam én is hasonlóan, de itt nagyobb problémának érzem az Ön internetszolgáltatójának szerintem is tisztességtelen üzletszabályzatát, ami alapján 6000 forintban határozta meg a visszakapcsolás díját. Ön a szerződéskötéskor az üzletszabályzatban foglalt feltételeket valószínűleg elfogadta. Én új szolgáltatót keresnék, és jobban megnézném a szolgáltatás feltételeire vonatkozó kitételeket.
 
22.
Bíró István
Budapest

Tisztelt Képviselő Úr!

Szeretném megkérdezni, hogy Ön szerint sikeresnek mondható-e a Csepeli Önkormányzat által nemrégiben lezárt konzultáció?

Köszönettel: Bíró István 

 

 
 
Németh Szilárd
2013. május 23.,
15:06
Kedves Bíró István!

Mindenképpen sikeresnek értékelem a Csepeli Konzultációt, amelyben 6200 család vett részt, úgy, hogy kitöltötte a konzultációs ívet, és azt postán, interneten vagy személyesen eljuttatta hozzánk. Köszönöm mindenkinek ,aki megtisztelt bennünket a véleményével, és így lehetővé tette, hogy meghozzuk azokat a döntéseket, amelyek értelmében már ebben az évben csaknem egymilliárd forintot fordíthatunk új utak, járdák építésére, úgy, hogy közben megoldjuk a fedett uszoda hiányának 14 éves ügyét is.
 
21.
jcsaba

Tisztelt Szilárd!

 Még 1 kérdéssel fordulnék önhöz!

Nem egészen ide kapcsolódik, de remélem tud érdemleges választ ez ügyben is!

A hivatalok felöl érdeklődnék. Egyik a nyugdíjfolyósító igazgatóság részéről, teljesen átfutottak így félig hibásan értelmezték a beküldött adatmódosításomat mindezt úgy hogy átlagosan a 22 munkanapot kivárják.

Ennek eredménye, hogy érdemi választ is csak 22 munkanap után fogok kapni (márha kapok), és akkor szintén 22 munkanap lehet, hogy a téves értelmezésüket korrigálják.

 Másik hagyatéki ügy, szintén hivatal, de bíróság. Szintén 22 napja semmi érdemleges. Egyik közjegyző így, másik úgy tájékoztat, teljesen hülyének néznek.

 Kérdésem az lenne, hogy várható-e, valami olyan kormányzati döntés, amely ezt a hihetetlen hosszú átfutásokat csökkenti, vagy éppen olyan hivatalnokokat vesznek fel, ahol tisztában vannak azzal, mik a munka körülményei.

 Elnézését kérem, de kezdem azt hinni, hogy idehaza a birokrácía hatalma évről évre nagyobb. Teljes kisze kuszaság mindenhol.

 
 
Németh Szilárd
2013. május 23.,
15:03
A kormány folyamatosan törekszik arra, hogy a bürokráciát csökkentse, és az elhúzódó eljárásokat lerövidítse.
 
20.
Közmű vadász
Nagykovácsi

Tisztelt Képviselő Úr!

2013. elejétől a területünkön illetékes energiaszolgáltató átállt arra módszerre, hogy egy borítékban több (2-3 db) egymás utáni hónapról szóló csekket is betesz az átalány díjas fogyasztóknál. Azonban valamelyik internetes hírportálon olvastam, hogy nagyon kell figyelni, mert csak az aktuális havi számlát szabad kifizetni, különben a szolgáltató rendszere nem kezeli azt, hogy a júniusi számlát már befizettem, de a májusit kellett volna (bár pénzügyileg az egyenlegem ettől függetlenül nulla). Ekkor persze elindul a hajcihő késedelmes fizetés, felszólítás egyebek miatt.

Ön lát valami megoldást arra, hogy ezen a téren józan megoldást kényszerítsenek rá az ilyen - nyilvánvalóan költségtakarékosabb - számlázást alkalmazó szolgáltatókra?

 
 
Németh Szilárd
2013. május 23.,
15:00
Köszönjük, hogy felhívta erre a figyelmünket, már másoktól is kaptunk ilyen információt. Ebben a kérdésben a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság egyeztetni fog a szolgáltatókkal, és velük közösen keresik a megoldást erre a problémára. Ha ez esetleg nem sikerülne, akkor jogszabálymódosítással fogjuk a fogyasztók érdekeit védő gyakorlat kialakítására kötelezni a szolgáltatókat.
 
 
médianaptár
-több
Jelenleg nincs információ
dosszié
Fundamentumok MSZP-SZDSZ Korrupédia Rendőri Brutalitás EU-Elnökség
események
-több
Tartsa a kurzort egy dátum fölé az aznapi programok- ért. Kattintson egy napra a részletekért.
Jelenleg nincs erre a napra vonatkozó információ
szervezet kereső
Keresse meg irányítószám alapján az Önhöz legközelebb működő választókerületi irodát!
Keres
új hozzászólók
 
 
HírekÁrvízi védekezésEU elnökségÖnkormányzatZöldEurópai UnióMondatokDossziéHírlevelek
InterjúÖnkormányzati választások 2010 InterjúkPublicisztikaFórum
FrakcióVálasztott testületekTagozatokDokumentumokÖnkormányzati választások 2010Kapcsolat
KözleményekSajtótájékoztatók
VideókFotókHanganyagokDokumentumok
News in EnglishContact
EU-ElnökségMagyarország többre képes
Nyilvános szerződések