ajánlott oldalak
Magyarország nemcsak az európai átlagnál teljesít jobban, de visszakapaszkodott régiónk élbolyába is.
Orbán Viktor sajtónyilatkozata a TAKATÁ-val kötött stratégiai megállapodás aláírása után, 2013. november 15.
 
Fónagy: Cél a vasúti közlekedés további fejlesztése
Fónagy: Cél a vasúti közlekedés további fejlesztése
2013. július 12., 19:42
A MÁV 2013-as működése, a tisztek avatása is bizonyítja, hogy a vasútnak az egész világon és Magyarországon is volt, van és lesz jövője - mondta Fónagy János.

A kormány célja a vasúti közlekedés színvonalának további fejlesztése, az utazási körülmények javítása, amely még több embert késztethet arra, hogy az autó helyett a vasutat válassza - mondta Fónagy János, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) parlamenti államtitkára pénteken Budapesten a 63. Vasutasnap tisztavató ünnepségén.

Teljes cikk>>

A kormány perspektívát szeretne adni a vasutasoknak
 
* Hozzászólás csak regisztrált tagok számára lehetséges.
Ezt mutasd: 
2.
Gadóczi József
Sajószentpéter
2013. július 14.,
19:45
nincs előzmény | válasz erre
Talán további fejlesztések is elérhetők lennének, ha nem utazna 3 millió ember ingyen minden közösségi közlekedési eszközön. A Horn kormány vezette be, és azóta minden politika számára tabu a 65 év felettiek ingyenes utazása. A közösségi közlekedés közszolgáltatás. Ugyanúgy, mint a víz, a csatorna, a villanyáram, a gáz stb. Ezek közül egyik sem jár ingyenesen. Ahogy a boltban sincs ingyen tej, kenyér, felvágott, de nincs ingyen a taxi, a telefon vagy az újság sem – valójában semmire sincs ingyenesség, csak elképesztő módon a közösségi közlekedésre. A hét éves kisdiáknak miért kell bérletet vennie? Hiszen neki aztán végképp nincs semmilyen jövedelme. A válasz egyszerű. Azért, mert ő még nem szavaz, ezért a politika számára kevésbé értékes.
 
1.
Vici
valahol európában
2013. július 14.,
11:47
nincs előzmény | válasz erre

Örvendetes!

Mára már sokat mozdult előre a vasúti közlekedés, kényelmi és tisztasági szempontból.

Kettő dologgal nem vagyok megelégedve: 1. Miért kellett  50-60 km-en belüli ugyanazon útvonalon átszállást beiktatni? Az, hogy kiérek az állomásra, rendben van, mert közben szétnézek az úton szűkebb hazámban. DE, hogy azt a rövid szakaszt részemre az 30 km, az egyik állomástól a másik állomásig több mint 40 perc alatt teszem meg,      / még ha kényelmesebben is , mint régen / 25 perc helyett, mert nem állnak meg a vonatok a felszálló, vagy a leszálló állomáson, s így kénytelen vagyok az átszállást választani, ez nem érthető számomra. 

2. Ráadásul még olyan tán nem is volt, hogy ne késett volna a vonat és ez még plussz idő. Szerintem a vasút nem azért van, hogy sétagaloppozzunk rajta, hanem azért, hogy aki utazik vele, időben és kultúrált körülmények között érjen célba.

Már ritkán utazom kíbírom, de akik így dolgozni járnak....De az is lehet sűrűbben utaznék, ha az az átszállás nem lenne!!

 
1
 
médianaptár
-több
Jelenleg nincs információ
dosszié
Fundamentumok MSZP-SZDSZ Korrupédia Rendőri Brutalitás EU-Elnökség
események
-több
Tartsa a kurzort egy dátum fölé az aznapi programok- ért. Kattintson egy napra a részletekért.
Jelenleg nincs erre a napra vonatkozó információ
szervezet kereső
Keresse meg irányítószám alapján az Önhöz legközelebb működő választókerületi irodát!
Keres
új hozzászólók
 
 
HírekÁrvízi védekezésEU elnökségÖnkormányzatZöldEurópai UnióMondatokDossziéHírlevelek
Önkormányzati választások 2010 InterjúkInterjúPublicisztikaFórum
FrakcióVálasztott testületekTagozatokDokumentumokÖnkormányzati választások 2010Kapcsolat
KözleményekSajtótájékoztatók
VideókFotókHanganyagokDokumentumok
News in EnglishContact
EU-ElnökségMagyarország többre képes
Nyilvános szerződések