ajánlott oldalak
Magyarország nemcsak az európai átlagnál teljesít jobban, de visszakapaszkodott régiónk élbolyába is.
Orbán Viktor sajtónyilatkozata a TAKATÁ-val kötött stratégiai megállapodás aláírása után, 2013. november 15.
 

"Demszkyék a 4-es metróval tönkretették a várost hosszú időre"

Folyik a szerecsenmosdatás a BKV és a főváros helyzetével kapcsolatban, „egy vicc, ami történik némely orgánumban”, miközben a mostani városvezetést azzal támadják, hogy visszamutogat, pedig 20 évig ugyanaz az ember vezette Budapestet – mondta kérdésre válaszolva Tarlós István főpolgármester a Kossuth Rádió Vasárnapi újság című műsorában.
Létrehozva: 2012. június 10., 15:15 | Utoljára frissítve: 2012. június 11., 10:00
nyomtat küld

Az MSZP-SZDSZ négy választást nyert Budapesten a 4-es metróval, amely egy teljesen elhibázott beruházás, senki nem támasztotta alá annak a szükségességét, hogy a preferencia-sorrendben minden mást megelőzzön, ráadásul a város pénzügyi forrásait hosszú időre teljesen lekötötték „ezzel az ostobasággal” – fogalmazott Tarlós István. A főpolgármester megjegyezte: magas rangú liberális politikusoktól és bankároktól tudja, hogy számtalanszor összevesztek Demszky Gáborral, „mert már akkor megmondták neki, hogy egy értelmetlen, elkapkodott, álomszerű kísérletről van szó, amivel a városnak rengeteg kárt fognak okozni. Személyes véleményem az, hogy Demszkyék a 4-es metróval tulajdonképpen tönkretették a várost hosszú időre.” Ma már többe kerülne kilépni az előnytelen szerződésekből, mint befejezni a munkát – tette hozzá.

Tarlós István megjegyezte: Demszky Gáborék soha nem adtak magyarázatot arra, hogy miért nem lehetett a 90-es években az orosz államadósság terhére megépíteni a 4-es metrót, ami így nem vagy alig került volna a város pénzébe.

A dugódíjról szólva a főpolgármester hangsúlyozta: a 180 milliárd forintnyi uniós támogatás kerülne veszélybe, ha nem vezetnék be, ugyanis Demszky Gábor a 4-es metró uniós támogatásának szükséges feltételéül fogadta el annak életbe léptetését.

Tarlós István az interjúban teljesen ütődött gondolatnak nevezte azt a javaslatot, hogy a városhatár legyen a zónahatár is, és hasonlóan bírálta azt a felvetést is, hogy építsenek P+R parkolót az óbudai vasútállomás mellett, hiszen – mint fogalmazott – itt „az utóbbi tíz évben körülbelül 10 ember szállt fel és le az esztergomi vasútra”, miközben alapkövetelmény, hogy P+R parkolót a nagy csomópontok mellé kell építeni.

(hirado.hu)
 
médianaptár
-több
Jelenleg nincs információ
dosszié
Fundamentumok MSZP-SZDSZ Korrupédia Rendőri Brutalitás EU-Elnökség
események
-több
Tartsa a kurzort egy dátum fölé az aznapi programok- ért. Kattintson egy napra a részletekért.
Jelenleg nincs erre a napra vonatkozó információ
szervezet kereső
Keresse meg irányítószám alapján az Önhöz legközelebb működő választókerületi irodát!
Keres
új hozzászólók
 
 
HírekÁrvízi védekezésEU elnökségÖnkormányzatZöldEurópai UnióMondatokDossziéHírlevelek
Önkormányzati választások 2010 InterjúkInterjúPublicisztikaFórum
FrakcióVálasztott testületekTagozatokDokumentumokÖnkormányzati választások 2010Kapcsolat
KözleményekSajtótájékoztatók
VideókFotókHanganyagokDokumentumok
News in EnglishContact
EU-ElnökségMagyarország többre képes
Nyilvános szerződések