|
|
|
|
Jelezni kell, ha nem látszik a számlán a rezsicsökkenés
|
Aki azt tapasztalja, hogy nem csökkent a számláján a rezsiköltsége, forduljon az adott szolgáltatóhoz, ha pedig ez nem vezet eredményre, akkor a fogyasztóvédelmi hatósághoz – mondta az M1 Ma reggel című műsorában a rezsicsökkentést ellenőrző munkacsoport elnöke. |
Létrehozva: 2013. október 28., 08:04 | Utoljára frissítve: 2013. október 28., 11:22 |
nyomtat
|
küld
|
|
|
Németh Szilárd felhívta a figyelmet arra, hogy a fogyasztóvédelem akár egyetlen lakossági bejelentés alapján teljes revíziót, vizsgálatot hajt végre. Mint mondta: sok céget így sikerült rákényszeríteni a rezsicsökkentésről szóló törvény betartására.
|
Németh Szilárd az m1 ma reggel című műsorában
|
|
A politikus kirívó példának nevezte a Fót, Gödöllő, Vác térségében szemétszállítást végző cégek esetét. Az érintett szolgáltatók indokolatlanul „új műszaki tartalmakat” írtak a szerződésekbe, így például 70 literes helyett 110 literes kukákat alkalmaznak, vagy heti egyszeri alkalom helyett kétszer ürítik azokat, miközben van háztartás, ahol a kisebb kuka sem telik meg egy hét alatt sem – magyarázta.
Csökkenteni kell a szemétszállító szolgáltatók számát
Németh Szilárd szavai szerint azt látni, hogy sok a szolgáltató a szemétszállítás területén, ezért csökkenteni kell a számukat. A rezsicsökkentés rá fogja kényszeríteni őket, hogy nagyobb területben gondolkozzanak – jegyezte meg. Kérdésre válaszolva kijelentette: még mindig meg kell védeni Brüsszellel szemben a rezsicsökkentést, ezért fogadott el a múlt héten politikai nyilatkozatot a parlament többsége.
(hirado.hu - fidesz.hu)
|
|
|
Jelenleg nincs információ
Tartsa a kurzort egy dátum fölé az aznapi programok- ért. Kattintson egy napra a részletekért.
Jelenleg nincs erre a napra vonatkozó információ
Keresse meg irányítószám alapján az Önhöz legközelebb működő választókerületi irodát!
|
|